خبرگزاری کار ایران

اعلام زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی تأمین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۰۸۲

این مصاحبه طی روزهای ۲۰ تا ۲۵دی ماه سال جاری با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در سالن اجتماعات در محل اداره کل درمان استان تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان تهران از انجام مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی که در چهارم مهرماه سال جاری برگزار شد، خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی اداره کل درمان استان تهران، محمد تقی خسروانی مقدم گفت: این مصاحبه طی روزهای ۲۰ تا ۲۵ دی ماه سال جاری با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در سالن اجتماعات در محل اداره کل درمان استان تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: از پذیرفته شدگان در قسمتهای کارشناسان درمانی، کارشناس اداری و مالی و متصدی خدمات اداری در سطح درمان استان تهران جهت خدمتگزاری به جمعیت؛ مشغول به فعالیت خواهند شد.

مدیر کل درمان استان تهران ادامه داد: افراد پذیرفته شده پس از انجام این مصاحبه و تاییدیه هسته گزینش، جهت خدمت به جامعه عظیم بیمه شدگان و مستمری بگیران استان تهران بکار گرفته خواهند شد.

گفتنی است حدود ۸ میلیون نفر از بیماران و بیمه شدگان تامین اجتماعی در سطح تهران از خدمات درمانی پزشکان عمومی و متخصصین تأمین اجتماعی در سطح بیمارستانها و مراکز درمانی تابعه اداره کل درمان تأمین اجتماعی این استان بهره‌مند می‌شوند.
لازم به ذکر است اداره کل درمان استان تهران حدوداً با هشت هزار نیرو یک سوم درمان تأمین اجتماعی کل کشور را پوشش می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز