خبرگزاری کار ایران

ابلاغ دستور العمل دو طرح مشاوران مدیران

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۱۵۷

گزارش پیشرفت کار باید توسط استان‌ها تا پایان اسفند ماه سال جاری به دفتر وزارتی وزارت آموزش وپرورش ارسال شود.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش وپرورش دستورالعمل دو طرح مشاوران مدیران را به تمام استان‌های کشور ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا دراین دستور العمل آمده است: نظر به تحقق اهداف و سیاست‌های وزارت آموزش وپرورش و نظر به ضرورت استفاده از دانش و تجربه نخبگان و پیشکسوتان آموزش وپرورش مبتنی بر راهکار ۴-۱۸ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ‌ دو طرح مشاوران مدیران با همکاری کانون بازنشستگان وزارت آموزش وپرورش تهیه شده که جهت اجرا به تمام استان‌ها ابلاغ می‌شود.

براین اساس؛ ‌طرح مدیر مشاور ویژه مدیران مناطق آموزش و پرورش برای اجرا درمناطق مختلف استان و طرح مشاوران مدیران مدارس ویژه بازنشستگان برای اجرا در ۲ منطقه از مناطق استان در نظر گرفته شده است.

دراین دستورالعمل؛ ضمن بررسی و تصمیم گیری درخصوص مفاد این دو طرح در شورای برنامه ریزی استان تصریح شده است؛ برای اجرای طرح دوم(مشاوران مدیران مدارس) در هر منطقه از دوره‌های تحصیلی ابتدایی، اول متوسطه و دوم متوسطه ۶ مدرسه دولتی و غیردولتی دخترانه و ۶ مدرسه پسرانه دولتی و غیر دولتی پسرانه درصورت درخواست خودشان انتخاب گردد.

براساس این دستورالعمل؛ گزارش پیشرفت کار باید توسط استان‌ها تا پایان اسفند ماه سال جاری به دفتر وزارتی وزارت آموزش وپرورش ارسال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
نظرات خوانندگان
  • مسلم محمدی مدیر بازنشسته ابانماه 93

    در طول بیست سال مدیریت مدرسه ابتدایی همیشه دنبال ایده های نو پخته در جاهای دور می گشتم ولی هر موقع با یک پیر گچ خورده هم صحبت می شدم تا چند روز شارژ می شدم این طرح اگر خوب اجرا شود باعث سرعت کار وجلوگیری ازتصمیمات بی ثمر واشتباهات می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز