خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدارس غیردولتی مطرح کرد:

نظارت و کنترل بر اجرای قوانین شوراهای آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۹۲۲

تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری برای نسل جدید و آینده ساز کشور بدون برنامه‌ریزی و بر اساس ظرفیت‌ها و شناخت موانع امکان پذیر نیست.

معاون وزیرو رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی و خانواده در همایش شوراهای آموزش و پرورش استان مرکزی در کانون امام خمینی(ره) اراک اظهار کرد: نظارت و کنترل بر اجرای قوانین شوراها می تواند آموزش و پرورش را در توسعه کمی و کیفی یاری دهد.

به گزارش ایلنا، مرضیه گرد با بیان اینکه جامعه اسلامی با معضل تهاجم و شبیخون فرهنگی مواجه است، اظهار کرد: اولیا و معتمدین در شوراهای آموزش و پرورش یکی از تصمیم سازان مهم درچگونگی برخورد با این معضل اجتماعی هستند.

معاون وزیرآموزش و پرورش درحوزه مشارکت های مردمی گفت: نظارت و کنترل براجرای قوانین شورا و تشکیل کارگروه های تخصصی می تواند مجموعه آموزش و پرورش را در توسعه کمی وکیفی یاری دهد.

وی خیرین مدرسه ساز را به عنوان الگوی جامعه دانست و ادامه داد: باید دستان این افراد نوع دوست بوسه زد که از سرمایه و فرصت خود به منظورارتقای مجموعه بزرگ علمی کشور دریغ نمی ورزند.

وی افزود: استان مرکزی و به ویژه شهرستان اراک قلب اقتصادی کشور محسوب می شود و می تواند به عنوان شاهرگ حیاتی به هرکجای کشورخروجی های خوبی در امرتولید داشته باشد.

وی افزود: در استان مرکزی به سبب ظرفیت خوب چرخه اقتصادی نباید دغدغه مدرسه تخریبی و فضای آموزشی وجود داشته باشد.

گرد گفت: تصمیم سازی و تصمیم گیری برای نسل جدید و آینده ساز کشور بدون برنامه ریزی و بر اساس ظرفیت ها و شناخت موانع امکان پذیر نیست.

وی در بخش دیگری ازسخنانش اهانت نشریه غربی به پیامبر اسلام را محکوم کرد و گفت: استکبار با شیوه های غیرانسانی و رفتارهای نابهنجار مقدسات دینی را مورد استهزا قرا می دهد.

وی ادامه داد: اقدام ناشایست این افراد ریشه در جهل و نادانی دارد و در صورتی که مسئول نشریه به اولیه ترین اصول اخلاقی مقید بود، اجازه نمی داد به شخصیت مهم دینی و معنوی جهان اسلام اهانت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز