خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه فنی مهندسی گلپایگان:

دانشکده فنی مهندسی گلپایگان هنوز هم دانشکده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۶۳۲

شهرستانهای هم جوار و اطراف گلپایگان، حتی با وجود فضاهای محدود، ضمن افزایش رشته از دانشکده به دانشگاه ارتقا پیدا کرده‌اند، اما دانشکده گلپایگان با چهار رشته مهندسی تأسیس شده ولی متاسفانه هنوز دانشکده مانده است.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی گلپایگان با بیان اینکه شهرستان‌های هم جوارو اطراف گلپایگان، حتی با وجود فضاهای محدود ضمن افزایش رشته از دانشکده به دانشگاه ارتقا پیدا کرده‌اند، تصریح کرد: این دانشکده در سال ۱۳۷۸ با چهار رشته مهندسی تأسیس شد، ولی متاسفانه هنوز دانشکده مانده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گلپایگان؛ حسن پهلوانی در جلسه شورای اداری بیان کرد: نگاه دولت یازدهم بر کیفیت آموزشگاه‌های عالی نگاه ویژه دارد نه گسترش آن به همین دلیل حق دانشکده فنی و مهندسی گلپایگان در دولت قبل ضایع شد.

وی با بیان اینکه برای افزایش رشته‌های دانشگاهی نیازمند استخدام دو دانشیار و سه استادیار هستیم، اظهار امیدواری کرد: مسئولان شهرستانی توجه و اهتمام بیشتری به دانشکده فنی و مهندسی گلپایگان که زیرمجموعه دانشگاه شریف تهران است، داشته باشند.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی گلپایگان بیان کرد: شهرستان‌های همجوار و شهرهای اطراف حتی در فضاهای محدود طی این سال‌ها به افزایش رشته‌های خود اقدام کرده‌اند و از دانشکده به دانشگاه ارتقا پیدا کرده‌اند، ولی متاسفانه این دانشکده هنوز دانشکده مانده است.

رئیس دانشگاه فنی مهندسی گلپایگان تاکید کرد: این دانشکده پس از سال‌ها مشکل آب، برق، مخابرات، گاز و اینترنت دارد و فضای ورودی دانشگاه نیز نیاز به فضای سبز دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز