خبرگزاری کار ایران

نتایج رشته‌های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه‌ آزاد اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۵۳۰

پذیرفته‌شدگان می توانند روز سه شنبه مورخ ۰۷/۱۱ / ۹۳ برای ثبت نام به واحدهای مربوطه مراجعه کنند. وی درخصوص ادامه تحصیل این دسته از داوطلبان گفت: پذیرفته شدگان می توانند از همین نیمسال دوم مشغول به تحصیل شوند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج رشته‌های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه‌ آزاد خبرداد.

به گزارش ایلنا، علوی فاضل با اعلام این خبر به روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش گفت: نتایج کلیه رشته های مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ساعت ۱۷:۰۰ امروز شنبه مورخ ۰۴/۱۱ / ۹۳ اعلام خواهد شد داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www. azmoon. com از نتایج خود مطلع شوند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی افزود: پذیرفته‌شدگان می توانند روز سه شنبه مورخ ۰۷/۱۱ / ۹۳ برای ثبت نام به واحدهای مربوطه مراجعه کنند. وی درخصوص ادامه تحصیل این دسته از داوطلبان گفت: پذیرفته شدگان می توانند از همین نیمسال دوم مشغول به تحصیل شوند.

وی همچنین از اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری رشته های غیرپزشکی و دامپزشکی خبرداد و گفت: ‌ نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری رشته های غیرپزشکی و دامپزشکی نیمسال دوم امروز ساعت ۱۷:۰۰ اعلام خواهد شد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www. azmoon. com‌از وضعیت خود مطلع شوند.

وی در ادامه افزود: پذیرفته شدگان لازم است روز سه شنبه مورخ ۰۷/۱۱ / ۹۳ برای ثبت نام به واحدهای مربوطه مراجعه کنند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز