خبرگزاری کار ایران

نظری:

کمبود نیرو با ساماندهی نیروی انسانی مرتفع شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۹۲۲

برنامه‌ریزی در نظام آموزشی یک برنامه ریزی متمرکز صرف است و تعامل، هم افزایی و مشارکت نقش مثبتی در خنثی کردن لطمات و اثرات ویژگی های منفی در نظام آموزشی دارد.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فن آوری اطلاعات گفت: با ساماندهی نیروی انسانی در سال جاری، کمبود نیرو در آموزش و پرورش مرتفع شد.

به گزارش ایلنا؛ خسرو نظری اظهار داشت: برنامه ریزی در نظام آموزشی یک برنامه ریزی متمرکز صرف است و تعامل، هم افزایی و مشارکت نقش مثبتی در خنثی کردن لطمات و اثرات ویژگی های منفی در نظام آموزشی دارد.

وی محورها و سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش را ارتقا منابع انسانی، تعالی مدیریت مدارس، مشارکت در بخش های مختلف آموزش و پرورش و بودجه ریزی عملیاتی عنوان کرد.

نظری تصریح کرد: ساماندهی صحیح نیروی انسانی در سال تحصیلی جاری با وجود افزایش ۲۵ درصدی دانش آموزان کلاس اول باعثرفع کمبود نیرو در وزارت آموزش و پرورش شد.

وی آموزش های ضمن خدمت را به عنوان یکی از ابزارهای چابک سازی مدارس دانست و افزود: این آموزش ها مدارس را از حیثتوانمندی و توسعه دانش به با لا ترین سطح چالاکی و چابکی می رساند.

رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت از اجرای طرح تبلت دانش آموزی در سال تحصیلی آینده در راستای هوشمند سازی مدارس در کشور خبرداد و گفت: در کنار هوشمند سازی مدارس، توسعه دانش فناوری برای فرهنگیان و تولید محتوای الکترونیکی نیز در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز