خبرگزاری کار ایران

تعهد بنیاد برکت به ساخت ۳۰ مدرسه در خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۱۹۵

بنیاد برکت تاکنون ۲۶ مدرسه در مناطق محروم استان خراسان شمالی را به بهره برداری رسانده است و ساخت چهار مدرسه دیگر شامل ۱۹ کلاس درس را هم در فرایند اجرا دارد.

بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به ساخت ۳۰ مدرسه، شامل ۱۰۹ کلاس درس در استان خراسان شمالی متعهد است.

به گزارش ایلنا، بنیاد برکت تاکنون ۲۶ مدرسه در مناطق محروم استان خراسان شمالی را به بهره برداری رسانده است و ساخت چهار مدرسه دیگر شامل ۱۹ کلاس درس را هم در فرایند اجرا دارد.

براساس گزارش یاد شده، این بنیاد برای مدرسه سازی در استان خراسان شمالی به پرداخت بیش از ۶۱ میلیارد ریال اعتبار جهت مدرسه سازی متعهد شده است. ضمن اینکه تاکنون ۵۱ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال برای مدرسه سازی در این استان هزینه کرده است.

این گزارش افزود: مدارس ساخت بنیاد برکت از مناسب‌ترین استانداردهای ساخت اماکن آموزشی و بهترین تجهیزات کمک آموزشی برخوردار است.

تاکنون بنیاد برکت، قرارداد ساخت ۶۲۸ مدرسه در کشور را منعقد کرده است که در این راستا ۳۸۴ مدرسه، ساخته شده و به بهره برداری رسیده است. در زمان حاضر نیز ۴۸ هزار دانش آموز در محروم‌ترین نقاط کشور از خدمات مدارس برکت برخوردار هستند.

بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ه)، بنیادی عام المنفعه است که در سال ۸۶ تاسیس شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز