خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه آزاد خبر داد:

شهریه‌ دانشجویان دانشگاه آزاد تا مهر ۹۴ افزایش نمی‌یابد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۳۱۸

کشور ایران در بسیاری از زمینه‌های علمی، پژوهشی در رده‌های اول و دوم علم جهانی قرار گرفته است.

رییس دانشگاه آزاد گفت: تا مهر ۹۴ هیچ گونه افزایش شهریه‌ای اعمال نخواهد شد و به محض مشاهده در رابطه با افزایش بی‌ضابطه شهریه با واحدهای متخلف برخورد می‌شود.

به گزارش ایلنا، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد گفت: انقلاب اسلامی در کشور عزیزمان دستاوردهای فراوانی داشته و در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و به خصوص علمی آرمان‌های امام(ره) محقق شده است. با این حال، برای بهبود بیشتر امور، همکاری دولت و مردم را می‌طلبد.

وی دستاورد علمی را بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب دانست و گفت: کشور ایران در بسیاری از زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری دارای رتبه‌های بین المللی و جهانی است و در رده‌های اول و دوم علم جهانی قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد تصریح کرد: دانشگاه آزاد یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که به پیشنهاد آیت الله هاشمی رفسنجانی، تایید حضرت امام خمینی(ره) و نیز با تایید و همراهی بزرگانی همچون رهبر معظم انقلاب که از موسسان این دانشگاه بودند، تاسیس گردید و طوری مدیریت شده که هم اکنون این دانشگاه را به یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های حضوری جهان تبدیل کرده است.

میرزاده افزود: دستاوردهای علمی و پژوهشی این دانشگاه باعثشده که کشور ایران در بسیاری از رشته‌ها مقام‌های بین المللی و جهانی کسب کند. باید به خاطر وجود این دستاورد‌ها شکرگزار خداوند متعال باشیم و در کنار شکر این نعمات برای کاستی‌ها تلاش همه جانبه داشته باشیم.

وی از افزایش نیافتن شهریه‌های دانشجویان تا مهر ۹۴ خبر داد و گفت: تا مهر ۱۳۹۴ هیچ گونه افزایش شهریه‌ای اعمال نخواهد شد و به محض مشاهده در رابطه با افزایش بی‌ضابطه شهریه با واحدهای متخلف برخورد می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز