خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول دانشگاه تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

علت فوت دانشجوی دکتری نامعلوم است / منتظر اعلام نظر پزشکی قانونی هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۵۸۱

پس از وقوع حادثه اورژانس دانشگاه بلافاصله وی را به مرکز درمانی دانشگاه منتقل کرده و وی تحت درمان قرار گرفته است، اما متاسفانه درمان موثر نبوده و ایشان فوت کرده‌اند.

مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران درباره علت فوت یکی از دانشجویان سال آخر دکترای روابط بین‌الملل در دانشگاه گفت: منتظر اظهارنظر پزشکی قانونی در این باره هستیم و بعد از اعلام نظر آن را به صورت رسمی اعلام می‌کنیم.

سید احمدرضا خضری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه مرحوم حسین خجسته‌نیا دانشجوی موفق رشته دکترای روابط‌بین الملل بود، گفت: ایشان در حال انجام کارهای پایانی رساله دکترا بود و استاد راهنما و دانشگاه از وی رضایت داشتند.

وی با اشاره به نامعلوم بودن علت ناگهانی فوت او گفت: هنوز معلوم نیست به چه دلیل ایشان دیروز ناگهانی فوت کرد و اینکه برخی خبرگزاری‌ها منعکس کرده‌اند که وی خودکشی کرده، نمی دانیم از چه منبعی این اطلاعات را بدست آورده‌اند.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران تاکید کرد: در بررسی و پیگیری این موضوع از مراجع ذی ربط در دانشگاه آنها نیز از این جریان اطلاعی نداشتند. کسی نمی‌داند؛ مرجع این حرف‌ها کجا است. پزشک قانونی نیز در این باره هنوز اظهارنظری نکرده است.

وی به پیام تسلیت دانشگاه تهران در پی فوت این دانشجوی دکتری اشاره کرد و افزود: بر روی سایت دانشگاه اطلاعیه تسلیت ایشان را منتشر کردیم، چرا که از مرگ وی ناراحت هستیم اما در آن بیانیه هم به این موضوع که علت مرگ وی چه بوده، اشاره‌ای نشده است.

خضری تاکید کرد: ما منتظر اظهارنظر پزشکی قانونی در این باره هستیم و بعد از اعلام نظر آن را به صورت رسمی اعلام می‌کنیم.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران درباره حضور اورژانس برای انتقال این فرد به بیمارستان گفت: اورژانس دانشگاه بلافاصله وی را به مرکز درمانی دانشگاه منتقل کرده و وی تحت درمان قرار گرفته است، اما متاسفانه درمان موثر نبوده و ایشان فوت کرده‌اند.

خضری گفت: بعد از طی مراحل قانونی وی برای تشخیص علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز