خبرگزاری کار ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

بن‌های ویژه‌ای برای خرید کتاب در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۰۵۷

به طور عملیاتی در سراسر استان‌های کشور ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری خوب و موثری را با ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها برقرار کرده‌اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: زمینه همکاری بین دو وزارتخانه آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار گسترده است و برای فرهنگ‌سازی جامعه در امر کتاب کتابخوانی باید از نسل کودک و نوجوان آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، علی جنتی اظهار کرد: کتاب و کتابخوانی در ارتقاء سطح فرهنگ جامعه نقش بسیار چشمگیری دارد و نباید مظلوم واقع شود؛ در این زمینه همکاری دو وزارتخانه آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای فرهنگ عمومی نیز بسیار چشمگیر است.

وی افزود: بهترین بخشی که باید در این دوره هدف‌گذاری روی آن‌ها انجام شود، نسل کودک و نوجوان است و باید کتاب‌های جذاب، متنوع و متناسب برای این قشر تهیه و تولید شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری نمایشگاه‌های متنوع در عرصه کتاب کودک و نوجوان تاثیر زیادی در تشویق آن‌ها و والدینشان دارد.

جنتی خاطرنشان کرد: به طور عملیاتی در سراسر استان‌های کشور ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری خوب و موثری را با ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها برقرار کرده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین بن‌های ویژه‌ای برای خرید کتاب دانش آموزان در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: کتاب‌های کودک و نوجوان برای تجهیز کتابخانه‌های کلاسی مدارس ابتدایی و کتابخانه‌های مدارس متوسطه و… در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته و این همکاری در طول سال ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز