خبرگزاری کار ایران

توکلی خبر داد:

برگزاری آزمون دکتری در ۱۵ اسفند / توزیع کارت شرکت در آزمون از ۱۲ اسفند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۹۷

در آزمون ورودی دکتری نیمه‌متمرکز ۹۴ تعداد ۲۰۱ هزار و ۵۶۳ داوطلب ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۷۸ هزار و ۴۸۷ نفر زن و ۱۱۴ هزار و ۷۶ نفر مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش از توزیع کارت شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۴ از سه‌شنبه ۱۲ اسفند ماه خبرداد.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با ایلنا با اعلام این خبر گفت: آزمون دکتری نیمه متمرکز ۹۴ به منظور پذیرش دانشجو برای دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس‌های خودگردان، موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات غیردولتی و غیرانتفاعی در هفت گروه آموزشی و ۲۵ کد رشته امتحانی برگزار می‌شود.

وی افزود: در آزمون ورودی دکتری نیمه‌متمرکز ۹۴ تعداد ۲۰۱ هزار و ۵۶۳ داوطلب ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۷۸ هزار و ۴۸۷ نفر زن و ۱۱۴ هزار و ۷۶ نفر مرد هستند که به عبارتی ۴۰.۴۳ درصد داوطلبان را زنان و ۶۰.۵۶ درصد را مرد تشکیل می‌دهند.

مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی‌شده؛ آزمون در صبح جمعه ۱۵ اسفند ۹۳ در ۵۳ شهرستان و مراکز استان برگزار خواهد شد و داوطلبان به سوالات کلیه دروس در مدت مشخص شده پاسخ می‌دهند.

توکلی تصریح کرد: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط از سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۹۳ لغایت ۱۴ اسفند ۹۳ بر روی سایت سنجش قرار خواهد گرفت و تمامی داوطلبان ضرورت دارد با توجه به اطلاعیه این سازمان که فردا دوشنبه ۴ اسفند ۹۳ در سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، نسبت به پرینت کارت اقدام کنند. همچنین این اطلاعیه در نشریه پیک سنجش در روزهای ۴ و ۱۱ اسفند منتشر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هر داوطلب می‌تواند؛ از روز سه‌شنبه هفته آینده با مراجعه به سایت سازمان سنجش با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای؛ شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد و یا اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری نسبت به مشاهده پرینت آزمون خود اقدام کند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه مذکور در دهه سوم فروردین ۹۴ از طریق سایت این سازمان منتشر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز