خبرگزاری کار ایران

حضور گسترده دانشجویان ایرانی مقیم ایتالیا پای صندق‌های رای

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۴۴۲

برپایه گزارش یکی از دانشجویان مقیم ایتالیا بسیاری از دانشجویان شهر تورینو عازم حرکت به سوی میلان برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

به گزارش ایلنا، برخی دانشجویان مقیم میلان دلیل حضور خود در انتخابات را تلاش برای رسیدن به دموکراسی و توسعه آزادی‌های فردی واجتماعی می دانند.

شاهین پاکزاد یکی از دانشجویانی است که برای تحصیل در رشته کارشناسی‌ارشد معماری در میلان زندگی می‌کند، او معتقد است ثبات اقتصادی و  بهبود روابط خارجی  یکی از چندین ارمغان احترام به خرد جمعی ورای مردم  است.

وی با اشاره به اینکه  امیدوارم  همه چیز به خوبی پیش رود و رای واقعی مردم از صندوق ها بیرو ن بیاید، گفت: برای ما که در خارج از کشور زندگی می‌کنیم بسیار مهم است که چه کسی انتخاب می شود زیرا انتخاب درست منجر به بهبود شرایط  زندگی ما می‌شود.

شبنم شرفخانی دانشجوی دیگری است که برای شرکت در انتخابات از تورینو به کنسولگری میلان  در خیابان مونته‌روزا رفت. او نیز گفت: یک‌ساعت و نیمی می‌شود که در صف انتظار مانده‌ایم. از درس‌مان نیز عقب افتادیم اما الان که اینجا هستم و این صف را می‌بینم  خوشحالم که آمدم.  

این دانشجوی دختر با اشاره به رفتار خوب کنسولگری ایران در میلان  گفت: من و بسیاری از همکلاسی‌هایم از صبح حرکت کردیم تا هرچه زودتر رای خود را در صندوق بریزیم. ما همگی از شهرهای مختلف همراه هم دسته دسته به میلان آمدیم تا به هموطنان‌مان بگوییم اینجا نیز مطالبات‌مان را پی خواهیم گرفت و رای‌مان سندی تعهدآور است که ضمانت تحقق آن مشارکت مستمر و مداوم مردم در  روزهای پس از انتخابات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز