خبرگزاری کار ایران

عضو جبهه متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی (شبکه سامان):

شعارهای بدون عمل، مانع حل مشکلات کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۱۱۳

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: برای فعالیت در مجلس و حل مشکلات کشور نیازمند عمل بدون شعار و کار جهادی و میدانی هستیم. بنابراین شعار دادن و عمل نکردن به وعده‌ها بیهوده است و باید به طور جدی وارد عمل شویم.

محمدرضا منصوری، یکی از کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از لیست جبهه متحد مستقلین انقلاب اسلامی (شبکه سامان) با محوریت حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی در گفت‌وگو با ایلنا به سوابق اجرایی و فعالیت‌های خود اشاره کرد و گفت: دارای حدود ۲۵ سال سوابق اجرایی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی هستم و در پست‌های مختلف از جمله معاونت اقتصادی خانه صنعتکاران و قائم مقام گروه مجموعه جانبازان خدمتگذاری کرده‌ام.

وی به هدف خود از ورود به مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: اصلاح ساختار تولید و حمایت از واحدهای تولید باید مورد توجه مسئولان کشور قرار بگیرد چرا که به اشتغالزایی منجر می‌شود. امیدوارم با توجه به نقاط قوت و ضعف سیستم اقتصادی و معیشتی مردم در مجلس بتوانم در قالب قوانین متقن حقوقی و در لوای مقام معظم رهبری خدمتگذار مردم باشم.

حجم ویدیو: ۵.۲۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۴۱ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز