خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه ستاد مرکزی اربعین تاکید شد؛

زائران اربعین از مراجعه به مرزهای زمینی خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۳۸۵

هموطنان عزیز از حرکت به سمت مرزهای زمینی کشورمان خودداری نمایند تا تمهیدات لازم برای ورود زائرین به کشور فراهم گردد. یقیناً نیت‌های خالص پیروان فرهنگ عاشورایی مورد قبول باری‌تعالی و سید الشهدا علیه السلام قرار خواهد گرفت.

ستاد مرکزی اربعین در اطلاعیه‌ای از متقاضیان سفر عتبات بمناسبت اربعین حسینی(ع) خواست از مراجعه به مرزهای زمینی خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، در متن اطلاعیه شماره ۶ ستاد مرکزی اربعین آمده است: به آگاهی کلیه مشتاقان زیارت اربعین میرساند، با توجه به اینکه تمامی همت مسئولان مربوطه و خادمان زائرین اربعین حسینی(ع) معطوف به برنامه ریزی تجهیز و آماده سازی مبادی ورودی کشور جهت پذیرایی از زائرین عزیز در مرحله برگشت از سفر میباشد و با عنایت به سنگینی ترافیک و عدم کشش مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی تأکید می‌گردد: هموطنان عزیز از حرکت به سمت مرزهای زمینی کشورمان خودداری نمایند تا تمهیدات لازم برای ورود زائرین به کشور فراهم گردد. یقیناً نیت های خالص پیروان فرهنگ عاشورایی مورد قبول باریتعالی و سید الشهدا علیه السلام قرار خواهد گرفت.

بار دیگر از همکاری شایسته مردم عزیز و توجه جدی به توصیه های خادمان خود تشکر و قدردانی می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز