خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه مبارک فجر

آثارهنری و تولیدی گلبرگ‌های شقایق کاشان به نمایش گذارده می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۸۷۱

مدیر مجتمع توانبخشی حرفه ای شقایق کاشان از به نمایش گذاردن بیش از ۸۰۰ اثر هنری و تولیدی ۲۵ نفر از توانخواهان(معلولین ذهنی) گلبرگهای شقایق کاشان از بیستم تا بیست و پنجم بهمن در محل سایت موقتی نمایشگاه‌های خیابان کارگر کاشان خبر داد.

مدیر مجتمع توانبخشی حرفه ای شقایق کاشان از به نمایش گذاردن بیش از ۸۰۰ اثر هنری و تولیدی ۲۵ نفر از توانخواهان(معلولین ذهنی) گلبرگ‌های شقایق کاشان از بیستم تا بیست و پنجم بهمن در محل سایت موقتی نمایشگاه‌های خیابان کارگر کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «مجید مدنی»، مدیر مجتمع توانبخشی و حرفه ای شقایق کاشان، ظهر شنبه، هجدهم بهمن در نشست خبری که درمحل این مجتمع برگزارشده بود، در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبرگفت: این آثار که شامل: نقاشی، گل کریستال، سرمه دوزی، معرق، بافتنی، کیف چرمی و غیره می باشد از ساعت ۱۴ الی ۲۱ در معرض دید عموم قرار می گیرد.

وی هدف از به نمایش گذاردن آین آثار هنری و تولیدی را به فروش رساندن آثار هنری ارزشمند توانخواهان شقایق کاشان عنوان کرد و گفت: درحال حاضر دراین متجمع به توانخواهان کم توان ذهنی دختر بالای ۱۵ سال در ۱۵ رشته متنوع شامل: کریستال، ترمه دوزی رشته آموزشی، بافنتی، گلدوزی، خیاطی، سفره آرایی، قرآن، کامپیوتر، نقاشی و غیره آموزش‌های لازم داده می شود.

وی همچنین از دایر بودن نمایشگاه دائمی آثار هنری و تولیدی توانخواهان(معلولین ذهنی) گنجینه گل وحدت شقایق کاشان همه روزه از ۸ صبح الی ۸ شب درجنب خانه تاریخی طباطبلیی‌های کاشان که بیشتر مورد بازدید گردشگران داخلی و خارجی قرار می گیرد، خبر داد و گفت: قرار است نمایشگاه دیگری از آثارهنری و تولیدی گلبرگ‌های شقایق کاشان با همکاری شهرداری تهران در نیمه اول اسفندماه جاری و در نمایشگاه بهاره تهران برگزار شود.

مدنی خاطرنشان کرد: مجتمع توانبخشی حرفه‌ای شقایق کاشان درسال ۱۳۸۰ با ظرفیت ۸۰ نفر به عنوان اواین مرکز توانبخشی و آموزش حرفه اب دختران کم توان ذهنی در کاشان با کادر آموزشی مجرب و کارشناس در رشته روانشناسی شروع به فعالیت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز