خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخاباتی لرستان خبر داد:

برکناری نمایندگان بخشداری کوهنانی و فرمانداری دلفان

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۰۴۱

رئیس ستاد انتخاباتی لرستان گفت: در حین برگزاری انتخابات، نمایندگان بخشدار کوهنانی کوهدشت و فرمانداری دلفان برکنار و بلافاصله افراد جایگزین آنها معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، محمود ثمینی در محل ستاد انتخابات لرستان بدون اشاره به نوع مشکل این افراد و یا بازداشت شدن آنان اظهار داشت: اجازه نمی دهیم خللی در روند برگزاری درست و سالم انتخابات ایجاد شود.

وی تاکید کرد: کاندیداها، طرفداران و ستادهای آنان آمادگی پذیرش نتیجه قانونی انتخابات را داشته باشند و به افرادی در محل شعب قانون شکنی کرده اند تذکرات لازم داده شده است.

وی ادامه داد: بارها به افراد قانون شکن تذکر داده ایم تا پس از دادن رای و خروج از محل در اطراف شعب تجمع نکنند اما برخی با منظورهای خاص و برای کاندیدای خاصی قصد تبلیغات دارند که تذکر داده و برخورد شده است.

ثمینی تصریح کرد: به افرادی که خود را پیروز دانسته اند تذکر دادیم که توقع بی‌جا میان طرفداران خود ایجاد نکنند تا زمانی که نتایج رسمی اعلام شود.

وی گفت: تعرفه‌های رای را با نظارت هیات نظارت در اختیار فرمانداری ها قرار داده ایم و با کنترل لازم، نصب دوربین های نظارتی و هوشمند و ایمنی نگهداری شد و تاکنون نیز تعرفه اضافی درخواست نشده است.

انتهای پیام/
معصومه احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز