خبرگزاری کار ایران

باوجود پتانسیل بالا در کشور

وزارت نفت برنامه‌ای برای ساخت دکل آبی داخلی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۴۳

تا کنون هیچ دغدغه و برنامه ای برای ساخت دکل های آبی توسط سازندگان داخلی نه از طرف وزارت نفت و نه از طرف خود سازندگان مطرح نشده است.

عضو انجمن سازندگان تجهیزات نفتی علت عدم ساخت دکل آبی توسط سازندگان داخلی را مطرح نشدن آن در وزارت نفت تاکنون اعلام کرد.

سیروس تالاری، عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص علت واردات ساخت دکل از کشورهایی اروپایی و چین اظهار داشت: تاکنون هیچ دغدغه و برنامه‌ای برای ساخت دکل‌های آبی توسط سازندگان داخلی نه از طرف وزارت نفت و نه از طرف خود سازندگان مطرح نشده است.

وی تصریح کرد: در این خصوص باید از طرف مدیریت کلان صنعتی طرح موضوع شود و به طور جدی از طرف وزارت نفت امکانات این برنامه شناسایی شده و به مرحله اجرا در بیاید.

تالاری با اشاره به وجود این پتانسیلی بین سازندگان داخلی گفت: این انرژی به صورت بالقوه در بین سازندگان وجود دارد و باید با ایجاد انگیزه بین آن‌ها به صورت بالفعل در بیاید همچنین با طرح موضوع و توان سنجی داخلی این امر شدنی خواهد بود.

عضو انجمن سازندگان تجهیزات نفت ادامه داد: به طور قطع ساخت دکل آبی با دکل در خشکی قابل مقایسه نیست اما آن که تاکنون به این موضوع پرداخته نشده است به دلیل عدم توجه بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز