خبرگزاری کار ایران

درگفتگو با ایلنا عنوان شد:

اولین جلسه مشترک دولت، سازندگان ساخت دکل و اعضای کمیسیون انرژی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۲۵

قراردادی که فی مابین کنسرسیوم ساخت دکل و شرکت ملی نفت ایران به منظور ساخت ۴ دکل بسته شد قرار بود برای شروع ساخت پیش پرداختی به سازندگان پرداخت شود که تا کنون این اتفاق صورت نگرفته است.

رییس هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت خبر از اولین نشست مشترک دولت یازدهم با مقامات نفتی، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت و کمیسیون انرژی مجلس به منظور بازنگری در قرارداد ساخت ۴ دکل داد.

رضا پدیدار رییس هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به نیاز مالی ۱۶ میلیون یورویی برای ساخت ۴ دکل حفاری خشکی، اظهار داشت: در قرارداد فی‌مابین کنسرسیوم ساخت دکل و شرکت ملی نفت ایران آورده شده بود برای شروع ساخت باید پیش پرداختی به سازندگان پرداخت شود ولی تاکنون این امر محقق نشده است.

وی با اشاره به لزوم فوریت در شروع کار اذعان داشت: پیش از این یکی از بهانه‌ها برای واردات دکل از چین نگرانی در کمبود زمان مطرح شده بود، ولی حال تامین مالی به تاخیر افتاده و همین امر شروع ساخت را نیز با تاخیر مواجه کرده است.

پدیدار ادامه داد: به دلیل تغییر دولت، استقرار مدیران جدید و اینکه گروه جدید باید قراردادهای مهم را رصد کنند کار تاکنون به تعویق افتاده است.

رییس هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با ابراز نگرانی نسبت به واردات دکل از چین گفت: به دلیل کمبود زمان و همچنین قیمت مناسب چینی‌ها و رابطه‌های پنهانی موجود بیم آن می‌رود که باز ساخت دکل متوقف شود و به چینی‌ها واگذار شود.

پدیدار خبر از برگزاری جلسه‌ای دراین خصوص با کمیسیون انرژی داد و افزود: بنا است فردا اولین نشست مشترک دولت یازدهم با مقامات نفتی، انجمن ساندگان تجهیزات صنعت نفت و کمیسیون انرژی مجلس به منظور بازنگری در این قرارداد و نحوه پیش پرداخت آن برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز