خبرگزاری کار ایران

برای ادامه کار پتروشیمی در بورس؛

تعطیلی صحیح نیست، گره‌های کور باید باز شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۷۱

یکی از کارهایی که باید انجام شود این است که شرط حضور خریداران پتروشیمی در بورس از میان برداشته شود و متقاضیان در هر کجای کشور توانایی خرید کالای مورد نیاز خود را داشته باشند.

عضو هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی تعطیلی عرضه محصولات پتروشیمی را کار اشتباهی دانست و گفت: باید گره‌های کور را باز کنیم نه آن‌که به تعطیلی فکر کنیم.

عبدالحسین بیات عضو هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص حذف محصولات پتروشیمی از بورس کالا اظهار داشت: با این اتفاق بنده کاملا مخالف هستم، پتروشیمی با شرط بر‌طرف کردن نقاط کوری که وجود دارد باید به کار خود در بورس ادامه دهد.

وی تشریح کرد: باید کار بورس را تسهیل کنیم اما نباید به تعطیلی آن فکر کرد.

بیات با انتقاد به روش‌های عرضه افزود: یکی از کارهایی که باید انجام شود این است که شرط حضور خریداران پتروشیمی در بورس از میان برداشته شود و متقاضیان در هر کجای کشور توانایی خرید کالای مورد نیاز خود را داشته باشند که به نظر من این کار با تقویت شبکه‌های اینترنتی بورسی امکان‌پذیر خواهد بود.

مدیرعامل سابق شرکت صنایع پتروشیمی ادامه داد: یکی دیگر از راهکارها فروش محصولات پتروشمی به‌صورت اعتبارات ۳ماهه و دریافت ضمانت‌نامه‌های مطمئن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز