خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با ایلنا:

حامل‌های انرژی به هیچ بهانه‌ای گران نمی‌شود / دولت و مجلس مصمم بر عدم افزایش حامل‌های انرژی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۵۶

برای تامین منابع هدفمندی یارانه‌ها دو طرح افزایش حامل‌های انرژی و حذف سه دهک بالای جامع مطرح است که مجلس بیشتر بر حذف دهک‌ها اتفاق‌نظر دارد نه افزایش قیمت حامل‌های انرِژی.

از اتفاقات و سخنان مطرح شده مسوولان این‌گونه برمی‌آید که تامین اعتبار هدفمندی یارانه‌ها با افزایش بهای حامل‌های انرژی صورت نخواهد گرفت.

محمد حسن دوگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا با تایید این نکته اذعان داشت: برای تامین منابع هدفمندی یارانه‌ها دو طرح افزایش حامل‌های انرژی و حذف سه دهک بالای جامع مطرح است که مجلس بیشتر بر حذف دهک‌ها اتفاق‌نظر دارد نه افزایش قیمت حامل‌های انرِژی.
وی افزود: اگر بنا باشد تغییری در بودجه برای افزایش حامل‌های انرژی صورت گیرد در سال ۹۳ این اتفاق خواهد افتاد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بحثگران شدن حامل‌های انرژی جهت تامین اعتبار، پرداخت هدفمندی یارانه‌ها در جامعه مطرح شده است اما ما بنا نداریم بهای حامل‌های انرژی را به بهانه هدفمندی یارانه و یا بهانه‌های دیگر، تا آخر امسال افزایش دهیم، چرا که دیگر مردم تحمل هزینه‌های بیشتری را ندارند.

وی با بیان اینکه به جای افزایش بهای انرژی باید دنبال منابع دیگری برای تامین هدفمندی یارانه ها باشیم افزود: دولت و مجلس هر دو بر این موضوع مصرهستند که نباید با افزایش حامل‌های انرژی فشار بر مردم آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز