خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی خبر داد:

ایران در۹۰درصد نمایشگاه‌های جهانی حضور ندارد

کد خبر : ۱۱۸۶۹۸

این نمایشگاه نیز اولین کار در سال ۱۳۷۰ و با با مساحت ۵ هزار متر شروع به کار کرد که هم اکنون این مساحت به ۳۵ هزار متر و حضور ۱۲ کشور انجام می شود.

با برنامه‌ریزی می‌توان بنگاه‌های اقتصادی را تشویق به شرکت در این نمایشگاه‌ها کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبرپور مدیرعامل سهامی نمایشگاه‌های بین المللی در افتتحاح نمایشگاه برق اظهار داشت: در دنیا ۱۰۰ نمایشگاه در زمینه آب و برق وجود دارد که ایران تنها در ۱۰ نمایشگاه مشارکت می‌کند که این آمار بسیار ضعیف است و باید در تلاش باشیم تا حضوری پررنگ تر در نمایشگاههای بین الملیی صنعتی آب و برق برای ارتقای فعالیت‌های خود داشته باشیم.

اکبررپور تصریح کرد: با برنامه‌ریزی می‌توان بنگاه‌های اقتصادی را تشویق به شرکت در این نمایشگاه ها کرد.

مدیرعامل سهامی نمایشگاه های بین المللی در مورد تاریخچه نمایشگاه بین المللی صنعت آب و برق در کشور گفت: اولین نمایشگاه صنعت آب در سال ۱۳۷۹ با مساحت ۸هزار متری و بدون حضور ۶ شرکت خارجی برگزار شد.

در این نمایشگاه ۱۲ کشور خارجی حضور پیدا کرده اند.

اکبرپور در خصوص نمایشگاه برق گفت: این نمایشگاه نیز اولین کار در سال ۱۳۷۰ و با با مساحت ۵ هزار متر شروع به کار کرد که هم اکنون این مساحت به ۳۵ هزار متر و حضور ۱۲ کشور انجام می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این پیشرفت به مفهوم آن است که صنایع ما در این سالها در صنعت آب و برق رشد داشته اند. همچنین کشورهای مختلف برای حضور در این نمایشگاه و بازار ما مشتاق هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز