خبرگزاری کار ایران

رئیس کل بیمه مرکزی:

لغو کلیه تحریم‌های پوشش‌های بیمه‌ای نفت

کد خبر : ۱۲۳۹۷۶

بدیهی است صنعت بیمه کشور در صورت لزوم از مشارکت بیمه گران خارجی در این پوشش ها نیز استقبال می کند.

رئیس کل بیمه مرکزی ایران از لغو کلیه تحریم‌های اتحادیه اروپا و آمریکا در زمینه پوشش‌های بیمه‌ای برای نفت خام و فرآورده‌های آن خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدابراهیم امین با اعلام استقبال بیمه مرکزی از لغو تحریم‌های بیمه ای اتحادیه اروپا و آمریکا، گفت: به دنبال توافقات هسته‌ای ژنو، تحریم‌های اتحادیه اروپا و آمریکا در ارتباط با ارائه کلیه پوشش‌های بیمه‌ای مربوط به نفت خام و فرآورده‌های آن لغو شد.

رئیس کل بیمه مرکزی اظهارداشت: بیمه مرکزی ضمن استقبال از رفع بخشی از تحریم‌های بیمه‌ای، به شرکت‌های کشتیرانی و مالکان شناورهای ایرانی توصیه می‌کند با توجه به ظرفیت مناسبت صنعت بیمه کشور برای ارایه پوشش‌های مسوولیت و حمل و نقل نفت و پتروشیمی، اخذ پوشش های بیمه از بازار داخلی بیمه کشور را ادامه دهند تا ظرفیت و پتانسیل های صنعت بیمه ایران که در پی این تحریم ها ایجاد شده بود، از بین نرود.

امین افزود: بدیهی است صنعت بیمه کشور در صورت لزوم از مشارکت بیمه گران خارجی در این پوشش ها نیز استقبال می کند.

به دنبال تشدید تحریم‌های بیمه ای علیه صنعت بیمه ایران، شرکت های بیمه خارجی از همکاری با شرکت‌های بیمه ایرانی منع شدند؛ اما این تحریم‌ها فرصت‌های تازه ای برای صنعت بیمه کشور رقم زد و بازارهای تازه‌ای را برای فعالان این صنعت پدید آورد و برخی از بازارهای بزرگ انحصاری بیمه که در اختیار بیمه گران خارجی بود در اختیار بیمه گران داخلی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز