خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن صنفی سی ان جی در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

سرمایه گذاران بخش خصوصی منتظر تصمیم شورای اقتصاد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۰۰

صف‌های موجود در جایگاه‌های سی ان جی حاکی از کمبود جایگاه‌های عرضه‌ی گاز سی ان جی در کلانشهرهاست.

تعیین نرخ کارمزد جایگاههای سی ان جی در انتظار تصمیم شورای اقتصاد است.


مرتضی ابراهیمی مقدم، دبیر انجمن صنفی سی ان جی کشور در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به لزوم افزایش تعداد جایگاههای سی ان جی در کلانشهر‌ها گفت: صف‌های طولانی موجود در جایگاههای سی ان جی حاکی از کمبود جایگاههای عرضه سی ان جی در کلان شهرهاست.


وی با توجه به تعطیلی موقت برخی از جایگاه‌های سی ان جی(گازطبیعی فشرده) به دلیل افت فشار گاز در چند روز گذشته، در خصوص توجیه اقتصادی برای ادامه فعالیت و توسعه جایگاههای سی ان جی اظهار داشت: کمبود گازی که منجر به تعطیلی موقت برخی جایگاههای سی ان جی گردید مشکلی است که با افزایش تولید و بهره برداری از فازهای بعدی پارس جنوبی، به تدریج برطرف خواهد شد.


وی تصریح کرد: کوتاهی‌هایی که در ۸ سال گذشته در بهره برداری از فازهای باقیمانده پارس جنوبی صورت گرفت باعثگردید تا امروز دچار کمبود عرضه گاز در کشور باشیم و امیدواریم با برداشته شدن تدریجی تحریم‌ها و عزم وزیر محترم نفت در شتاب بخشی به اجرای پروژه‌های پارس جنوبی، در سال آینده شاهد قطعی گاز جایگاههای سی ان جی نباشیم.


دبیر انجمن صنفی سی ان جی کشور در ادامه با توجه به تاثیر تعیین نرخ کارمزد جایگاه داران در ایجاد توجیه اقتصادی برای جایگاههای سی ان جی و در نتیجه توسعه آن‌ها گفت: همچنان تعیین نرخ کارمزد جایگاههای سی ان جی در انتظار تصمیم شورای اقتصاد است.


ابراهیمی مقدم همچنین در خصوص برنامه ایجاد جایگاههای جدید سی ان جی تا پایان امسال اظهار داشت: تا زمانی که تصمیم شورای اقتصاد در خصوص نرخ کارمزد جایگاه‌ها مشخص نشود بخش خصوصی که محور توسعه جایگاههای جدید سی ان جی است اقدامی در این راستا نخواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز