خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی هم اندیشی بازنگری در قراردادهای نفتی خبر داد:

مشارکت فعالانه بخش خصوصی دربازنگری قراردادهای نفتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۲۱

حضور فعالانه بخش خصوصی در کنار مدیران باسابقه دولتی می تواند تجربه متفاوت وکم نظیری از تعامل میان بخش دولتی و خصوصی در ترمیم قراردادهای نفتی را به عنوان یک میراثملی ماندگار ثبت نماید.

دبیر اجرایی هم اندیشی بازنگری در قرردادهای نفتی از مشارکت گسترده بخش خصوصی در برگزاری این رویداد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید مهرداد حسینی گفت: دبیرخانه اجرایی همایش در کنار شورای سیاست‌گزاری این رویداد مهم و کلیدی صنعت نفت ایران، موفق شده است تا مشارکت جمع گسترده ای از فعالان کلیدی بخش خصوصی را در قالب و اعضای پانل ها و میزگردها جلب نماید.

حسینی از مشارکت فعالان کلیدی صنعت نفت و گاز در این رویداد نام برد و ابراز امیدواری کرد تا حضور فعالانه بخش خصوصی در کنار مدیران باسابقه دولتی بتواند تجربه متفاوت وکم نظیری از تعامل میان بخش دولتی و خصوصی در ترمیم قراردادهای نفتی را به عنوان یک میراثملی ماندگار ثبت نماید.

حسینی همچنین افزود: در این هم اندیشی علاوه بر رییس کمیته علمی، برخی از اعضای کمیته علمی، شورای سیاستگزاری، روسا و دبیران پانل ها و میزگردهای تخصصی از میان نمایندگان بخش خصوصی انتخاب شده و همه تلاش کمیته بازنگری قراردادهای نفتی به عنوان برگزار کننده این رویداد، بر فرصت سازی برای شنیدن صداهای مختلف و دیدگاه های و نظرات متخصصان عرصه های مختلف است.

دبیر اجرایی هم اندیشی بازنگری در قراردادهای نفتی از ثبت همه دیدگاه ها و پیشنهادهای ارایه شده پیش و همزمان با برگزای آن رویداد به نام افراد و ارایه و انتشار آنها در مستندات هم خبر داد و گفت: رویکرد برگزار کنندگان هم اندیشی، فرصت سازی برای حضور حداکثری فعالان و متخصصان حوزه های مختلف صنعت نفت و گاز ایران در مساله بهبود قراردادهای نفتی است و از این رو دبیرخانه اجرایی نیز کوشش نموده است تا از تمام ابزارهای ارتباطی برای تعامل با بخش خصوصی و دولتی و جلب مشارکت آنان در بخش های مختلف هم اندیشی بهره مند شود.

حسینی مشارکت فعالانه بخش خصوصی رانشانه خوش بینانه توفیق کمیته بازنگری قرادادهای نفتی در راه دشواری دانست که پیش رو دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز