خبرگزاری کار ایران

در معاملات امروز رخ داد؛

بورس انرژی رکورد زد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۳۳

در معاملات امروز، ۲۵۲۰ تن آیزوریسایکل پالایش نفت اصفهان به ارزش ۵۴ میلیارد و ۴۷۴ میلیون ریال، ۱ میلیون و ۳۹۸ هزار لیتر حلال ۴۰۲ به ارزش ۲۵ میلیارد و ۷۳۸ میلیون ریال به فروش رسید.

امروز در بازار فیزیکی بیش از ۲ هزار بشکه میعانات گازی، انواع حلال، آیزوریسایکل و در بازار مشتقه ۳۷۰۰ قرارداد سلف استاندارد برق معامله شد.

به گزارش ایلنا، در معاملات یک شنبه ۸ دیماه، در رینگ داخلی بازار فیزیکی و در روز متراکم عرضه‌ها، شرکت ملی نفت ایران ۲۲۱۰ بشکه میعانات گازی پالایشگاه ایلام را عرضه کرد.

این گزارش حاکی است؛ خریداران هم میعانات گازی عرضه شده را به قیمت هر بشکه حدود ۲ میلیون ریال خریداری کردند که بهای محموله میعانات گازی معامله شده ۴ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال بود.

در ادامه معاملات امروز، ۲۵۲۰ تن آیزوریسایکل پالایش نفت اصفهان به ارزش ۵۴ میلیارد و ۴۷۴ میلیون ریال داد و ستد شد. از دیگر محصولات پالایشگاه اصفهان امروز ۱ میلیون و ۳۹۸ هزار لیتر حلال ۴۰۲ به ارزش ۲۵ میلیارد و ۷۳۸ میلیون ریال به فروش رسید.

شرکت پالایش نفت اصفهان همچنین ۱۷۴ هزار لیتر حلال ۴۰۶ عرضه کرد که ارزش این محموله ۳ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال بود.

در ساعات پایانی بازار فیزیکی شرکت پالایش نفت اصفهان ۱۰۸ هزار لیتر حلال ۴۰۰ عرضه و بفروش رساند که این محموله هم از سوی مشتریان به قیمت ۲ میلیارد ریال خریداری شد.

امروز همچنین شرکت پالایش نفت تبریز هم با عرضه ۳ میلیون لیتر حلال ۴۰۲ حضور موفقی را در بین فروشندگان کالا تجربه کرد.

گفتنی است ارزش معاملات برق امروز بالغ بر۲۲ میلیاردو ۶۱۳ میلیون ریال شد. ضمن آنکه حجم معاملات امروز بورس انرژی در روز پر فروغ همه بازارها از ۱۶۷ میلیارد ریال فراتر رفت

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز