خبرگزاری کار ایران

و‍زیر نیرو؛

برق تمام روستاهای برفگیر مازندران و گیلان برقرار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۴۰

هم اکنون ارایه خدمات به مردم به حالت اولیه بازگشته است اما باید با برآورد دقیق خسارت های وارد شده و جبران آن، دغدغه های مردم را به طور کامل رفع کرد.

وزیر نیرو از برقراری دوباره جریان برق تمام روستاهای برفگیر در استان های مازندران و گیلان خبر داد.
به گزارش ایلنا، مهندس " حمید چیت چیان " بامداد پنجشنبه در نشست ستاد بحران استان گیلان که با حضور استاندار و شماری از مسئولان اجرایی و نظامی این استان برگزار شد، ‌ گفت: ‌ با تلاش کارکنان صنعت آب و برق، هم اکنون خدمات آب و برق در تمام مناطق برفگیر شهری و روستایی استان های شمالی کشور برقرار است و تنها هشت روستای غرب مازندران دچار قطعی آب هستند که تلاش برای برقراری جریان آب در این مناطق نیز به صورت جدی ادامه دارد.
وی با قدردانی از تمامی افرادی که با تلاش و مدیریتی شایسته، اقدام های اولیه برای رفع بحران بارش بی سابقه برف در مناطق شمالی کشور را با موفقیت انجام دادند، ‌ اظهار داشت: ‌ هم اکنون ارایه خدمات به مردم به حالت اولیه بازگشته است اما باید با برآورد دقیق خسارت های وارد شده و جبران آن، دغدغه های مردم را به طور کامل رفع کرد.
به گفته وی، هم اکنون به تمام شرکت های آب و برق در کشور آماده باش کامل داده شده است تا در جهت مقابله با بحران های احتمالی پیش رو و تامین سایر نیازهای مقطعی و موردی مردم وارد عمل شوند.
وی با اشاره به سرمایه هوا در بسیاری از مناطق کشور ازجمله استان های شمالی کشور، افزود: ‌ در شرایط موجود، احتمال یخزدگی کنتورها و لوله های آب بالاست و شرکت های آب و فاضلاب آماده هستند تا به محض تماس مشترکان، مشکلات احتمالی را برطرف کنند.
وزیر نیرو با عذرخواهی دوباره از مردم مناطق برفگیر شمال کشور به دلیل ایجاد وقفه ای چند روزه در ارایه خدمات آب و برق، ‌ گفت: به عنوان نماینده رییس جمهوری در منطقه ای، از تمام نهادهای ذیربط خواسته ام طی ۴۸ ساعت آینده ارزیابی های خود را در زمینه میزان خسارت وارد شده ارایه دهند تا تصمیم گیری های لازم در هیات وزیران اتخاذ شود.
وزیر نیرو صبح دیروز(چهارشنبه) ‌ به منظور رسیدگی به وضعیت تامین آب و برق مناطق شمالی کشور، به استان های مازندران و گیلان سفر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز