خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو؛

آب شرب تمام شهرهای مازندران برقرار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۴۳

با وجود حجم سنگین برف در این مناطق، کارکنان صنعت آب و برق از لحظه های اولیه بحران به طور شبانه روزی برای تداوم در ارایه خدمات تلاش کردند و با پیگیری های فراوان هم اکنون خدمات آب و برق در تمام شهرهای مناطق برفگیر در حال ارایه است.

وزیر نیرو گفت: با برقراری جریان آب در شهر شیرود، هم اکنون آبرسانی در تمام شهرهای مازندران جریان دارد.
به گزارش ایلنا، مهندس " حمید چیت چیان " عصر امروز(چهارشنبه) در نشست ستاد بحران شهرستان تنکابن که با حضور استاندار مازندران، رییس پلیس راهور، امام جمعه تنکابن، مدیران عامل شرکت های مادرتخصصی و استانی وزارت نیرو و شماری از مسئولان دولتی و نظامی استان مازندران برگزار شد، افزود: با وارد مدار شدن پنج حلقه چاه در شهر شیرود، هم اکنون خدمات آبرسانی در تمام شهرهای استان مازندران برقرار شده است.
وی با عذرخواهی از مردم مناطق برفگیر استان مازندران بابت وقفه چند روزه در ارایه خدمات آب و برق که به دلیل بارش بی سابقه برف در این مناطق پیش آمد، اظهار داشت: با وجود حجم سنگین برف در این مناطق، کارکنان صنعت آب و برق از لحظه های اولیه بحران به طور شبانه روزی برای تداوم در ارایه خدمات تلاش کردند و با پیگیری های فراوان هم اکنون خدمات آب و برق در تمام شهرهای مناطق برفگیر در حال ارایه است.
وزیر نیرو همچنین با قدردانی و سپاس از متانت، تحمل و شکیبایی مردم مازندران، ابراز امیدواری کرد: با تلاش مسئولان راهداری و باز شدن مسیر روستاهایی که راه های ارتباطی به آنها مسدود شده است، امکان تامین خدمات در مناطق فاقد آب و برق در سریع ترین زمان ممکن فراهم شود.
به گفته وی، هم اکنون چهار روستای مناطق برفگیر فاقد برق و ۱۳ روستا فاقد آب هستند که تلاش می شود این روستاها نیز در ساعت های آینده از این خدمات بهره مند شوند.
وزیر نیرو پس از برگزاری این نشست، برای بررسی وضعیت تامین خدمات آب و برق در شهر شیرود، راهی این شهر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز