خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی در گفتگو با ایلنا؛

افزایش قیمت بنزین در اول اسفندماه صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۳۶

قرار شد سرجمع درآمد حاصل از هدفمند سازی یارانه ها برای سال ۹۳،۴۸ هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته شود که این موضوع با پیشنهاد اولیه دولت ۳ هزار میلیارد تومان اختلاف دارد.

در چند روز گذشته و در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش قیمت بنزین به ۱۰۵۰ تومانی از ساعت ۲۴ اول اسفند سال جاری شنیده می‌شود.

در این رابطه ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان با عنوان اینکه اعمال افزایش قیمت بنزین از تیرماه سال ۹۳ خواهد و در مدت باقی مانده تا پایان سال قیمت تغییری نمی‌کند به خبرنگار ایلنا گفت: در جلسه عصر روز گذشته کمیسیون، پیشنهاد قبلی دولت برای بودجه هدفمندی رابه رقم ۴۸ هزار میلیارد تومان رساند و با کاهش ۳ هزار میلیارد تومانی در سقف درآمدهای حاصل از هدفمند سازی یارانه‌ها به تصویب رساند.

وی افزود: متن قبلی کمیسیون تلفیق غیر از این کاهش ۳هزار میلیارد تومانی در سقف درآمدهای حاصل از هدفمندی یارانه ها تغییری نکرد.

ندیمی خاطرنشان کرد: تصمیم مذکور در راستای جلوگیری از شیب تند افزایش قیمت ها اتخاذ شد و براساس آن مقرر شد که سرجمع درآمد حاصل از هدفمند سازی یارانه ها برای سال ۹۳،۴۸ هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته شود که این موضوع با پیشنهاد اولیه دولت ۳ هزار میلیارد تومان اختلاف دارد.

وی گفت: هرگونه اخباری در زمینه افزایش قیمت بنزین در سال جاری صحت ندارد و دولت قصد ندارد تا قبل از پایان سال هیچ گونه افزایش قیمتی را در بنزین اعمال کند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز