خبرگزاری کار ایران

در بورس انرژی رخ داد؛

ارزش معاملات به بیش از ۹۵ میلیارد ریال رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۴۵

در جریان معاملات امروز بورس انرژی در تابلوی برق ۵ هزار و ۳۸۹ قرارداد سلف موازی استاندارد برق به ارزش ۳۲ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال معامله شده است.

ارزش کل معاملات روز سه شنبه بورس انرژی به رقم ۹۵ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال رسید.

به گزارش ایلنا، در جریان معاملات امروز بورس انرژی در تابلوی برق بیش از ۳۲ میلیارد ریال و در تابلوی فیزیکی بیش از ۶۳ میلیارد ریال انواع کالا معامله شد.

همچنین در جریان معاملات امروز بورس انرژی در تابلوی برق ۵ هزار و ۳۸۹ قرارداد سلف موازی استاندارد برق به ارزش ۳۲ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال معامله شده است.

بیشترین حجم معاملات امروز سلف موازی استاندارد برق مربوط به ۴ اسفند با ۳۷۵ قرارداد بوده است.

در تابلوی فیزیکی مانند روزهای گذشته انواع کالا مورد خرید و فروش فرآورده ها و محصولات نفتی قرار گرفتند. ۳۹۰ هزار لیتر حلال ۴۰۲ پالایش نفت اصفهان به ارزش ۷ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال، ۱۳۲ هزار لیتر حلال ۴۰۰ پالایش نفت اصفهان به ارزش ۲ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال، ۳۰ هزار لیتر حلال ۴۰۶ پالایش نفت اصفهان به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال، ۵۰۰ تن آیزوریسایکل پالایش نفت شیراز به ارزش ۹ میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال، ۴۸۰ هزار لیتر حلال ۴۰۲ پالایش نفت شیراز به ارزش ۸ میلیارد و ۸۳۷ میلیون ریال، ۲۵۰۸ تن متانول پتروشیمی شیراز به ارزش ۳۰ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال و ۳۸۴ تن متانول پتروشیمی فناوران به ارزش ۴ میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز