خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی؛

هلدینگ خلیج فارس را نفتی‌ها خریداری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۸۷۲

سهام هلدینگ خلیج فارس همانند دیگر شرکت‌های پتروشیمی یک سهام باارزش و سود آور است و خریداران سهام این شرکت بدون تردید در آینده از منافع خوبی برخوردار خواهند شد.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: امیدواریم خریدار بلوک ١٧ درصدی هلدینگ خلیج فارس از مجموعه صنعت نفت باشد.

به گزارش ایلنا، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی صبح امروز(شنبه ١٠ اسفندماه) در باره عرضه سهام شرکت هلدینگ خلیج فارس اظهار کرد: امید است خریدار این هلدینگ از مجموعه صنعت نفت باشد تا بتواند با بدنه این صنعت هماهنگی داشته باشد.

عباس شعری مقدم افزود: امید است که خریدار تنها به دنبال سود و پول نبوده و منافع مالی فقط دلیل خرید هلدینگ نباشد و خریدار بلوک ١٧درصدی هلدینگ خلیج فارس نیروی انسانی، تولید و بدنه کار آمد صنعت پتروشیمی را مورد توجه قرار دهد.

امیدواریم خریدار هلدینگ خصولتی(کنایه از شبه دولتی‌ها) نباشد

مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس نیز ابراز امیدواری کرد ه بود که خریدار بلوک ١٧ درصدی این شرکت از شرکتها و هلدینگ‌های فعال در صنعت نفت باشد.

مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس در آستانه واگذاری بلوک ١٧درصدی سهام این شرکت در بورس اظهار کرده بود: تجربه نشان داده است که شرکت‌های فعال در بخش نفت و گاز و یا هلدینگ‌های تخصصی عملکرد بهتری نسبت به شرکت‌أهای خصولتی(کنایه از شبه دولتی‌ها) در واگذاری‌های چند سال اخیر داشته‌اند و امید است که خریدار از خانواده صنعت نفت باشد.

عادل نژاد سلیم افزوده بود: این شرکت در بحثواگذاری هرچند انتقادهایی جدی به نحوه واگذاری‌ها دارد اما تابع قانون است.

وی ادامه داده بود: سهام هلدینگ خلیج فارس همانند دیگر شرکتهای پتروشیمی یک سهام باارزش و سود آور است و خریداران سهام این شرکت بدون تردید در آینده از منافع خوبی برخوردار خواهند بود.

بلوک ١٧ درصدی سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس شامل ۴ میلیارد و ٢١۴ میلیون و ۶۴ هزار و ٣٧٠ سهم به قیمت تابلو بورس در روز عرضه(معادل قیمت بسته شدن روز قبل از عرضه) به اضافه ٣٠ درصد به شرط آن که از ٢٢ هزار و ٢٥١ ریال کمتر نباشد در روز ١١ اسفند در فرابورس عرضه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز