خبرگزاری کار ایران

افزایش نرخ خوراک گاز پتروشیمی‌ها بر سود سال مالی ٩٢ تاثیر ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۰۰۲

در صورتی که نرخ تعیین شده عطف به ما سبق شود و به سال مالی منتهی به ٢٩ اسفندماه ٩٢ تسری یابد، اعلام پیش بینی سود شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری مستلزم اعلام سود جدید توسط شرکتهای سرمایه پذیر برای سال مالی ١٣٩٢ آن شرکتها خواهد بود.

شرکت سرمایه گذاری بازنشستگی کشوری در اطلاعیه ای از بی تأثیر بودن افزایش نرخ خوراک گاز پتروشیمی ها بر سود سال مالی ٩٢ این شرکت خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری بازنشستگی کشوری در اطلاعیه ای به سازمان بورس و اوارق بهادار آورده است، سازمان بورس و اوارق بهادار بلافاصله پس از تصویب نرخ ١٣ سنت به عنوان قیمت هر متر مکعب گاز تحویلی شرکتهای پتروشیمی که خوراک آنها گاز است، اقدام به توقف نمادهای پتروشیمی و شرکتهای سرمایه گذاری متأثر از آن کرد. در این راستا نماد " صندوق " نیز توسط ناظر محترم بازار متوقف شد.

اکبر محققی افزوده است: همانطور که از اجزای بودجه ارائه شده توسط شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری قابل مشاهده است در صورتی که نرخ تعیین شده گاز از سال ١٣٩٣ برای شرکتها اجرایی شود، با توجه به شناسایی سود ١٣٩٢ شرکتهای سرمایه پذیر در بودجه سال مالی منتهی به پایان شهریورماه سال ٩٢ و با توجه به تغییر نیافتن بودجه شرکتهای سرمایه پذیر برای سال مالی ٩٢، تغییر با اهمیتی در بودجه ارئه شده این شرکت اتفاق نخواهد افتاد.

برپایه اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار در ادامه این متن آمده است: بدیهی است تعیین بخشی از بودجه منوط به تقسیم سود شرکتهای سرمایه پذیر در مجامع این شرکتها خواهد بود. اما در صورتی که نرخ تعیین شده عطف به ما سبق شود و به سال مالی منتهی به ٢٩ اسفندماه ٩٢ تسری یابد، اعلام پیش بینی سود شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری مستلزم اعلام سود جدید توسط شرکتهای سرمایه پذیر برای سال مالی ١٣٩٢ آن شرکتها خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز