خبرگزاری کار ایران

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در گفتگو با ایلنا مطرح کرد؛ / تکرار /

ارزان سازی پروژه‌ها و سرعت در پاسخگویی برنامه اصلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

کد خبر : ۱۵۴۸۷۴

تلاش می‌کنیم یکسری رویه‌های جدیدی را در حوزه اداره امور پژوهشگاه و مدیریت پروژه‌ها اعمال کنیم که این امر به چابک شدن پژوهشگاه در فعالیت‌ها و همچنین ارزان‌سازی پروژه ها کمک می‌کند.

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت سرعت پاسخگویی، بهبود نحوه مدیریت و ارزان شدن پروژه‌ها را از جمله برنامه‌های اصلی پژوهشگاه در سال جدید برشمرد.

حمیدرضا کاتوزیان رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی؛ توسعه پژوهش‌های فناورانه و خودکفا کردن صنعت و اقتصاد ملی است، اظهار داشت: در سال ۹۳ پژوهشگاه برای توسعه فناوری و تکنولوژی در حوزه‌های صنعت نفت و گاز اقداماتی را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به اقتصاد و صنعت نفت کشور تعریف می‌کند.

وی با اشاره به رفع نواقص جزئی و ساختاری پژوهشگاه، تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم یکسری رویه‌های جدیدی را در حوزه اداره امور پژوهشگاه و مدیریت پروژه‌ها اعمال کنیم که این امر به چابک شدن پژوهشگاه در فعالیت‌ها و همچنین ارزان‌سازی پروژه ها کمک می‌کند.

کاتوزیان ادامه داد: باید در حوزه رقابت به لحاظ اقتصادی برتری‌مان را حفظ کنیم لذا در این زمینه تلاش می‌کنیم کارها کم هزینه‌تر انجام شده و همچنین سریعتر پاسخگوی صنعت نفت باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز