خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی در پالایشگاه آبادان مهار شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۱۴۷

هم اکنون آتش سوزی به طور کامل مهار و تمام واحدهای پالایشگاه نیز در مدار تولید قرار دارند. / با انجام تعمیرات اساسی سالانه و عملکرد مطلوب شیرهای اطمینان، همچنین تلاش به موقع همکاران در واحد آتش نشانی، این آتش سوزی سطحی در کمتر از یک ساعت مهار شد.

حادثه جزئی آتش سوزی امروز یکشنبه در پالایشگاه آبادان با تلاش کارکنان مهار و این پالایشگاه همچنان در مدار تولید قرار دارد.

به گزارش ایلنا، رئیس روابط عمومی پالایشگاه آبادان در این خصوص گفت: این حادثه در برج ثانویه واحد تقطیر ٨٠ پالایشگاه به دلیل نوسان برق اتفاق افتاد که با تلاش کارکنان مهار شد و این واحد در مدار تولید قرار گرفت.

فواد فرد افزود: نوسان برق در این واحد منجر به ایجاد اختلال در سیستم پالایشی و قطع شدن برخی پمپها و در نهایت افزایش دمای برج ثانویه شد.

وی در همین حال گفت: با انجام تعمیرات اساسی سالانه و عملکرد مطلوب شیرهای اطمینان، همچنین تلاش به موقع همکاران در واحد آتش نشانی، این آتش سوزی سطحی در کمتر از یک ساعت مهار شد.

وی با اعلام این که، این حادثه تلفات جانی و خسارات مالی در پی نداشت، تاکید کرد: هم اکنون آتش سوزی به طور کامل مهار و تمام واحدهای پالایشگاه نیز در مدار تولید قرار دارند.

شرکت پالایش نفت آبادان با ظرفیت ٣٩٠ هزار بشکه نفت خام، ٢٥ درصد فرآورده های نفتی کشور را تولید می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز