خبرگزاری کار ایران

همه سازمان‌ها و نهادهای مرتبط برای تکمیل طرح فاضلاب تهران مشارکت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۳۰۳

در صورتی که دستگاه‌های مرتبط با اجرای پروژه از قبیل شهرداری تهران، راهنمایی و رانندگی و…همکاری کنند، ۶۵ درصد مردم تهران زیر پوشش شبکه فاضلاب می‌روند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران ابراز امیدواری کرد در سال ۹۳ جهش چشم‌گیری در روند تکمیل طرح فاضلاب تهران انجام شود.

به گزارش ایلنا، احمد مسجدجامعی در این بازدید با قدردانی از تلاش‌هایی که طی سال‌های اخیر برای تکمیل این طرح صورت گرفته است، همکاری و مشارکت همه ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط با این طرح را خواستار شد.

محمد پرورش مدیرعامل آبفای استان تهران نیز در این بازدید با تشریح اقدامات انجام‌شده برای تامین منابع مالی طرح فاضلاب تهران از قبیل فاینانس داخلی، پیش‌فروش انشعاب فاضلاب، دریافت وام از بانک توسعه اسلامی، فاینانس خارجی، BOT و بیع متقابل گفت: تا پایان سال ۹۲ بیش از ۵۵ درصد مشترکان تهرانی زیر پوشش شبکه فاضلاب قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه تکمیل شبکه فاضلاب تهران از دغدغه‌های اصلی ماست گفت: امسال در صورتی که دستگاه‌های مرتبط با اجرای پروژه از قبیل شهرداری تهران، راهنمایی و رانندگی و…همکاری کنند، ۶۵ درصد مردم تهران زیر پوشش شبکه فاضلاب می‌روند.

وی گفت: برای تکمیل شبکه فاضلاب تهران، ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرعامل آبفای استان تهران ابراز امیدواری کرد: این طرح محیط زیستی سه تا پنج سال آینده به طور کامل تکمیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز