خبرگزاری کار ایران

سه گانه نفت، برق و میعانات گازی ارزش بازار را ۱۰۷ میلیاردی کرد

کد خبر : ۱۵۹۳۳۷

طبق روال چند روز گذشته ۲۹۸۰ بشکه نفت خام روی تابلو عرضه رفت. قیمت هربشکه نفت با اندکی افزایش ۳۰۸ هزار تومان برای هر بشکه قیمت خورد. خریداران هم ۱۸۹۸ بشکه نفت را به ارزش ۵ میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال خریداری کردند.

امروز در بورس انرژی، حدود ۲۰۰۰ بشکه نفت خام، ۲۳۰۰ بشکه میعانات گازی، ۴۰۰۰ تن آیزوریسایکل، و ۱۰۳ قرارداد سلف موازی استاندارد برق داد و ستد شد.

به گزارش ایلنا، در معاملات امروز یکشنبه ۲۴ فروردین، در بازار مشتقه، ۱۰۳ قرارداد سلف موازی استاندارد برق تنها در نماد بار پایه روزانه معامله شد.

امروز ارزش معاملات برق بیشتر از ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بود.

در بازار فیزیکی هم پنجمین محموله نفت خام سبک ایران از سوی شرکت ملی نفت عرضه شد. طبق روال چند روز گذشته ۲۹۸۰ بشکه نفت خام روی تابلو عرضه رفت. قیمت هربشکه نفت با اندکی افزایش ۳۰۸ هزار تومان برای هر بشکه قیمت خورد. خریداران هم ۱۸۹۸ بشکه نفت را به ارزش ۵ میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال خریداری کردند.

همچنین ۲۳۸۰ بشکه میعانات گازی پالایش گاز ایلام هم از سوی شرکت ملی نفت عرضه شد و به فروش رسی. ارزش این حجم میعانات گازی ۴ میلیارد و۸۵۰ میلیون ریال بود.

امروز شرکت پالایش نفت شیراز ۴۸۰ هزار لیتر حلال ۴۰۲ را به ارزش ۸ میلیارد و ۸۱۳ میلیون ریال فروخت.

در ادامه ساعت معاملات پالایش نفت اصفهان ۲۰۰۰ تن آیزوریسایکل را روی تابلو بر و به ارزش ۴۲ میلیارد و ۹۹۴ میلیون ریال فروخت. همین حجم از آیزوریسایکل را ای بار پالایش نفت تهران عرضه کرد که با موفقیت به فروش رسید. ارزش آیزوریسایکل پالایشگاه تهران هم حدود ۴۳ میلیارد ریال شد.

در پایان معاملات امروز ارزش معاملات صورت گرفته در همه بازارهای بورس انرژی به حدود ۱۰۷ میلیارد ریال رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز