خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو در نامه تشکرآمیز به رهبر معظم انقلاب؛

عزت ایران اسلامی را با مجاهدت در سنگر کار و تلاش پاس می‌داریم

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۵۰۵

اوج‌گیری اقتصاد و فرهنگ کشور، نیازمند تکیه بر عزم ملی و مدیریت جهادی است.

وزیر نیرو در نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: فرزندان شما در این عرصه به حضرت‌عالی اطمینان خاطر می‌دهند که بیش از گذشته با کوششی مضاعف عزت ایران اسلامی را با مجاهدت در سنگر کار و تلاش پاس خواهند داشت.

به‌گزارش ایلنا، متن کامل نامه مهندس حمید چیت‌چیان به‌شرح زیر است.

محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)

سلام علیکم

خدای متعال را شکرگزاریم که روزهای آغازین " سال اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی " را با دیدار شورانگیز صنعت‌گران برق با مقتدای‌شان در سنگر کار و جهاد رقم زد.

حضور پربرکت معظم‌له در روز کارگر در جمع تعدادی از تلاش‌گران صنعت برق و در یکی از شرکت‌های موفق این صنعت، نور پُرفروغی در قلوب همه کارکنان خدوم صنعت آب و برق کشور روشن ساخت.

همان‌گونه که فرمودید: «اوج‌گیری اقتصاد و فرهنگ کشور، نیازمند تکیه بر عزم ملی و مدیریت جهادی است» و اضافه کردید: «اگر این هدف تحقق یابد، هیچ‌کس جسارت تحقیر این ملت را به خود راه نخواهد داد».

فرزندان شما در این عرصه به حضرت‌عالی اطمینان خاطر می‌دهند که بیش از گذشته با کوششی مضاعف عزت ایران اسلامی را با مجاهدت در سنگر کار و تلاش پاس خواهند داشت.

ای رهبر بزرگوار؛ تأکیدتان بر " خودباوری، اعتماد به نفس و اعتماد به کمک‌های الهی " را سرلوحه خویش قرار داده فرموده‌تان که فرمودید: «توکل به پروردگار و درخواست کمک از او، یقیناً عنایت و یاری الهی را حتی از راه‌هایی که در محاسبات قابل پیش‌بینی نیست، جلب می‌کند…» باورمندانه از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نماییم.

این قدردانی، تجدید بیعت مجددی است که سربازان شما در عرصه صنعت آب و برق با مولا و مقتدای خود بسته‌اند و غیرتمندانه بدان متعهدند.

در خاتمه از عنایتی که برای شرفیابی جمع کارکنان خدوم و زحمتکش این مجموعه فرمودید، سپاس‌های خود را به‌همراه دعای خالصانه برای سلامتی وجودتان تا ظهور امام عصر(عج)، تقدیم می‌‌نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز