خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

افزایش ظرفیت تولید برق از زباله / کارخانه تولید برق کهریزک شهریورماه افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۷۹۲

کارخانه کهریزک در ابتدا ۲۰۰ تن زباله را به برق تبدیل خواهد کرد و ظرفیت آن به گونه‌ایست که قابل افزایش تولید برق از ۲ به ۵ مگابات به صورت روزانه را دارد.

معاون شهردار تهران، گفت: ‌کارخانه تولید برق کهریزک از زباله‌های خشک شهریورماه امسال افتتاح می‌شود.

" مجتبی عبداللهی " در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به فعالیت کارخانه تولید برق به روش هاضم، اظهار کرد: در این کارخانه زباله‌های‌ تر بعد از تبدیل به گاز به الکتریسته تبدیل می‌شود. هم‌اکنون روزانه از ۲۰۰ تن زباله ۲ مکابایت برق تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت کارخانه آبعلی به گونه‌ایست که قابلیت ارتقا به ۴ مگابایت برق را در روز دارد، اظهار کرد: ‌ در همین راستا در کهریزک نیز با روش سوزندان زباله‌های خشک به دنبال ایجاد الکتریسیته هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه مقدمات این کار در حال انجام شدن است، تصریح کرد: پیش بینی می‌کردیم این کارخانه تولید برق نیز تا پایان اردیبهشت ماه به سرانجام برسد اما با بازدیدی از صورت گرفت بهره برداری از آن در حال حاضر امکانپذیر نیست.

عبداللهی همچنین خاطر نشان کرد: ‌ این کارخانه نیز در ابتدا ۲۰۰ تن زباله را به برق تبدیل خواهد کرد و ظرفیت آن به گونه‌ایست که قابل افزایش تولید برق از ۲ به ۵ مگابات به صورت روزانه را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز