خبرگزاری کار ایران

معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی؛

سرمایه گذاران فرصت را از دست ندهند

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۰۰۳

ایران در کل جهان تنها کشوری است که تمام ابزار، ظرفیت‌ها و منابع موردنیاز برای یک صنعت پتروشیمی سودآور و فعال را در اختیار دارد.

پیوندی از حضور بیش از ۱۳۰۰ متخصص و کارشناس برجسته و حرفه‌ای به نمایندگی از ۳۰۰ شرکت ایرانی و ۵۰ شرکت خارجی در یازدهمین همایش بین‌المللی پتروشیمی ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حسن پیوندی، در یازدهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایرانIPF گفت: در این همایش بیش از ۱۳۰۰ متخصص و کارشناس برجسته و حرفه‌ای به نمایندگی از ۳۰۰ شرکت ایرانی و ۵۰ شرکت خارجی در حضور یافته‌اند که در این میان ۷۰ شرکت‌کننده از ۲۳ کشور خارجی حضور دارند.

معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: در دو دهه گذشته سرمایه‌گذاری‌های بسیاری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی انجام شده که تأثیر زیادی در ایجاد اشتغال در کشور داشته است و همچنین سرمایه‌گذاری در ۲ قطب پتروشیمی کشور یعنی ماهشهر و عسلویه باعثرشد و توسعه مهندسی داخلی، نفت و ساختمان و ساخت تجهیزات مورد نیاز صنایع مربوطه شده است.

وی با بیان اینکه این امر موجب شد، تا فرصت‌های شغلی زیادی در سایر بخش‌ها، مانند بهداشت، سلامت، صنعت خودرو و سایر صنایع ایجاد شود، ادامه داد: ایران در کل جهان تنها کشوری است که تمام ابزار، ظرفیت‌ها و منابع موردنیاز برای یک صنعت پتروشیمی سودآور و فعال را در اختیار دارد، به طوری که هیچ کشوری در جهان این ظرفیتها را یکجا در اختیار ندارد. بنابراین فرصت تازه و نادری در اختیار سرمایه گذاران است.

پیوندی تاکید کرد: این فرصت استثنایی نباید از دست برود، بلکه باید سرمایه‌گذاران از این فرصت بهترین استفاده را کنند، زیرا ما علاوه بر سواحل خلیج فارس و دریای عمان به دنبال احداثصنایع تکمیلی و زنجیره ارزش افزوده در صنعت پتروشیمی هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در کنار برگزاری این همایش دو روزه نمایشگاهی با عنوان ایجاد فرصت‌های صنعت پتروشیمی در حال برگزاری است که علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه نیز بازدید کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز