خبرگزاری کار ایران

ملکشاهی در تذکری شفاهی:

آب شرب منطقه کوهدشت درحال هشدار است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۲۳۶

در جهت تسریع در استخدام فارغ التحصیلان کشاورزی که حدود ۳۰۰ نفر از آنها در استان لرستان مراحل گزینشی خود را به پایان رسانده اند اقدام کنید.

ملکشاهی با بیان این که آب شرب در منطقه کوهدشت در مرز هشدار است خطاب به وزیر نیرو گفت: در خصوص کمبود آب آشامیدنی در شهرستان کوهدشت تذکر می‌دهم زیرا براساس مطالعات علمی تأمین آب آشامیدنی در شهرستان کوهدشت به سختی انجام شده است که این مشکل باید هر چه سریعتر مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، الله یار ملکشاهی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تعریف و اصلاح جاده پر ترافیک و یکی از شریان های اصلی غرب به شرق و جنوب کشور یعنی جاده بین پل سیمره تا سه راهی بابا زید که با تردد روزانه چند هزار تریلی موجب تصادفات متعدد و خسارت های جانی و مالی به مردم می شود تذکر داد.

نماینده مردم کوهدشت ادامه داد: ‌از سویی دیگر این موضوع باعثنارضایتی مردم و به یک معضل اجتماعی و مطالبه عمومی تبدیل شده است.

ملک شاهی گفت: همچنین به وزیر راه و شهرسازی درباره خطوط ریلی در شهرستان کوهدشت تذکر می دهم چرا که به لطف نظام جمهوری اسلامی ایران تمامی نقاط شهرستان های استان لرستان با خطوط ریلی راه آهن به هم متصل می شوند اما شهرستان کوهدشت از این نعمت محروم می‌باشند، بنابراین پیشنهاد می کنم اتصال خطوط ریلی مسیر خرم آباد، کوهدشت و اسلام آباد غرب مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم کوهدشت در تذکری دیگر خطاب به وزیر جهاد کشاورزی خواستار شد در جهت تسریع در استخدام فارغ التحصیلان کشاورزی که حدود ۳۰۰ نفر از آنها در استان لرستان مراحل گزینشی خود را به پایان رسانده اند اقدام کنند.

وی با بیان این که آب شرب در منطقه کوهدشت در مرز هشدار است خطاب به وزیر نیرو گفت: در خصوص کمبود آب آشامیدنی در شهرستان کوهدشت تذکر می دهم زیرا براساس مطالعات علمی تأمین آب آشامیدنی در شهرستان کوهدشت به سختی انجام شده است که این مشکل باید هر چه سریعتر مرتفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز