خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران خبر داد:

پروژه‌های ۷گانه فاضلاب تهران آماده جذب سرمایه‌گذار خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۵۱۰

پس از امضای قرارداد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای ارتقای ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک قدس با حضور وزیر نیرو، این شرکت با هدف اجرایی‌شدن اصل ۴۴ قانون اساسی و همچنین تسریع در اجرای طرح‌های پیش‌بینی‌شده فاضلاب تهران، آماده مشارکت با بخش خصوصی برای تکمیل تاسیسات موردنیاز است.

مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران گفت: این شرکت برای احداثو ارتقای هفت تصفیه‌خانه و اجرای بخشی از شبکه جمع‌آوری فاضلاب مناطق ۱۸ و ۲۱، آماده جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی است.

به‌گزارش ایلنا، اصغر ریاضتی گفت: این طرح‌ها شامل هفت تصفیه‌خانه به ظرفیت ۳۷۶ میلیون مترمکعب در سال و ۲۵۶ کیلومتر شبکه است و طبق طراحی انجام‌شده، این تصفیه‌خانه‌ها در محدوده‌های مختلف تهران مانند شهرک آفتاب، منطقه ۲۲ شهرداری، محدوده لویزان، سرخه حصار و ابتدای جاده ساوه احداثخواهد شد و طبق تعهدهای وزارت نیرو، پساب این تصفیه‌خانه‌ها به‌صورت تضمینی از سرمایه‌گذاران خریداری می‌شود.

وی اظهار داشت: پس از امضای قرارداد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای ارتقای ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک قدس با حضور وزیر نیرو، این شرکت با هدف اجرایی‌شدن اصل ۴۴ قانون اساسی و همچنین تسریع در اجرای طرح‌های پیش‌بینی‌شده فاضلاب تهران، آماده مشارکت با بخش خصوصی برای تکمیل تاسیسات موردنیاز است.

به‌گفته وی، جمعیت زیرپوشش این تاسیسات حدود ۴.۵ میلیون نفر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز