خبرگزاری کار ایران

نصب ٢۶۴ کیلووات سامانه فتوولتاییک در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۵۵۶

٢۶۴ کیلووات سامانه فتوولتاییک از نوع متصل به شبکه از محل بند ۶٩ قانون بودجه سال ٩٢ توسط این شرکت طراحی و نصب شده است.

به گزارش ایلنا، محمدحسن صحراییان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: شیراز ٨٨٠ هزار و ٥٥٥ مشترک برق دارد که ٣۶ درصد مشترکان در بخش خانگی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: برای تابستان امسال، ٢٠ مگاوات سهمیه کاهش پیک مصرف از سوی توانیر برای شرکت توزیع برق شهرستان شیراز درنظر گرفته شده است که ١٢ مگاوات مربوط به صنایع، چهار مگاوات کشاورزی، یک مگاوات بخش اداری، ١, ٢ بخش تجاری و ١. ٨ مگاوات نیز مربوط به بخش خانگی و مدارس است.

صحراییان اظهارداشت: شیراز ٨٨٠ هزار و ٥٥٥ مشترک برق دارد که ٣۶ درصد مشترکان در بخش خانگی قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به جلب همکاری مشترکان صاحب دیزل ژنراتور و همچنین برنامه‌ریزی برای ممیزی صنایع بزرگ به‌ منظور کاهش مصرف برق، گفت: جلب همکاری مشترکان دیماندی در طرح تعطیلات و تعمیر، جلب همکاری مشترکان صنعتی یک مگاوات و بالاتر در طرح ملی ذخیره‌سازی صنایع از برنامه‌های مهم شرکت توزیع برق شیراز برای مدیریت مصرف برق صنایع در تابستان امسال است.

وی ادامه داد: جلب همکاری مشترکان کشاورزی در استفاده ٢٠ ساعته از پمپ آب و بازرسی، تست و تنظیم کنتورهای هوشمند کشاورزی برای قطع در پیک بار از برنامه‌های مهم در حوزه کشاورزی است.

صحراییان یادآور شد: برنامه‌های زیادی برای کاهش پیک مصرف برق در بخش‌های خانگی، اداری و تجاری تعریف شده که بخشی از این برنامه‌ها اجرایی شده و برخی دیگر در حال اجرا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز