خبرگزاری کار ایران

برنامه های جدید دولت فرانسه برای توسعه انرژیهای تجدیدپذیر

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۷۶۱

میشل ساپین، وزیر دارایی و اقتصاد فرانسه و سگولن روسال، وزیر محیط زیست، توسعه پایدار، ترابری و مسکن فرانسه، در یک نشست خبری، برنامه های جدید دولت برای گسترش استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر را تشریح کردند.

دولت فرانسه برای صرفه جویی در مصرف انرژی و توسعه استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر، برنامه جدیدی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، میشل ساپین، وزیر دارایی و اقتصاد فرانسه و سگولن روسال، وزیر محیط زیست، توسعه پایدار، ترابری و مسکن فرانسه، در یک نشست خبری، برنامه های جدید دولت برای گسترش استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر را تشریح کردند.

بر اساس توضیحات ارائه شده در این نشست خبری، دولت فرانسه قصد دارد در مرحله نخست گسترش انرژیهای تجدید پذیر، با حمایت بانک عمومی Caisse des Depots et Consignations، پنج میلیارد یورو اعتبار برای دولتهای محلی، به منظور افزایش استفاده از منابع تجدید پذیر، تامین کند.

در این گزارش اعلام شد که قرار است از این میزان اعتبار، ٢, ٥ میلیون یورو برای استفاده از فناوریهای ارتقای بهره وری و جلوگیری از هدر رفت انرژی در ساختمان ها، دو میلیون یورو برای گسترش استفاده از خودروهای با سوخت پاک و ٥٠٠ میلیون یورو برای افزایش استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر هزینه شود.

دولت فرانسه از سویی دیگر با هدف افزایش بهره وری انرژی در مدارس کشور، به دنبال تامین دریافت اعتبار یک میلیون یورویی از بانک سرمایه گذاری اروپاست.

دولت این کشور اعلام کرده است که با کمک این سیاست جدید، علاوه بر کاهش مصرف انرژی در کشور، حدود ١٠٠ هزار فرصت شغلی تازه ایجاد می شود.

فرانسه در نظر دارد سهم انرژیهای تجدید پذیر در تولید کل برق کشور، که در سال ٢٠١٣، ١۴ درصد بوده است را، تا سال ٢٠٣٠ به ۴٠ درصد برساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز