خبرگزاری کار ایران

مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران:

قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری میدان نفتی سپهر امضا شد

کد خبر : ۱۸۵۸۴۳

از میان پنج شرکت حاضر که در مناقصه مربوطه شرکت کرده بودند، پس از گشایش پاکات، شرکت عملیات اکتشاف نفت موفق به کسب امتیاز فنی و مالی این مناقصه شد.

قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دو بعدی و سه بعدی میدان نفتی سپهر به منظور تولید نفت از میدان مشترک یادآوران امضا شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت اطلاع رسانی وزارت نفت بر اساس اعلام مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، قرارداد برداشت داده های لرزه نگاری دو بعدی و سه بعدی میدان سپهر میان مدیریت اکتشاف شرکت نفت و شرکت عملیات اکتشاف نفت امضا شد.

بر اساس این گزارش، از میان پنج شرکت حاضر که در مناقصه مربوطه شرکت کرده بودند، پس از گشایش پاکات، شرکت عملیات اکتشاف نفت موفق به کسب امتیاز فنی و مالی این مناقصه شد.

عملیات برداشت داده های لرزه نگاری که در استان خوزستان، محدوده شهرهای بستان، هویزه، سوسنگرد، بخش جنوب غربی اهواز، بخش غربی شهرستان شادگان و بخش شمالی شهرستان خرمشهر انجام می شود، ٢١ ماه به طول خواهد انجامید.

بر اساس این قرارداد، ساختمان سپهر که وجود نفت در افقهای سروک و فهلیان آن با حفاری چاه سپهر - ١ به اثبات رسیده است، از اهداف تولیدی پوشش داده شده در این ناحیه است تا نحوه ارتباط آن با جفیر و یادآوران با دقت بیشتری مشخص شود و امید است که تلفیق اطلاعات لرزه نگاری جدید با داده های قبلی، بتواند کمک شایانی به توسعه میدان یادآوران نیز داشته باشد؛ همچنین انتظار می رود با اجرای این پروژه بتوان تله‌های ساختمانی چینه ای جدیدی را شناسایی کرد.

اعتبار این قرارداد، ١٠ میلیون و ٩٠۶ هزار و ٢٨٠ یورو در بخش ارزی و بیش از ۴٥ میلیارد و ۴۴۴ میلیون تومان در بخش ریالی برآورد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز