خبرگزاری کار ایران

همکاری آمریکا و چین برای برداشت نفت و گاز سخت در ژین ژیانگ

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۰۷۶

شرکت تازه تأسیس خدمات نفتی مشترک بین شرکت هالیبرتون آمریکا و اس پی تی انرژی چین قصد دارد بهره برداری از ذخایر نفت و گاز سخت را در منطقه غربی و دورافتاده ژین ژیانگ آغاز کند.

شرکت جدید خدمات نفتی مشترک چین و آمریکا از تمرکز این شرکت در بهره برداری از ذخایر نفت و گاز سخت در منطقه ژین ژیانگ خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از خبرگزاری رویترز، شرکت تازه تأسیس خدمات نفتی مشترک بین شرکت هالیبرتون آمریکا و اس پی تی انرژی چین قصد دارد بهره برداری از ذخایر نفت و گاز سخت را در منطقه غربی و دورافتاده ژین ژیانگ آغاز کند.

چین در حال افزایش توسعه منابع نفت سخت و شیل گازی است که استخراج از آنها بسیار مشکل است، به همین منظور شرکتهای داخلی را تشویق می کند که با شرکتهای خدمات نفتی بین المللی که از فناوری و تجربه حفاری بیشتری برخوردارند، همکاری کنند.

شرکت تازه تأسیس ژین ژیانگ اچ تی دی تی متشکل از هالیبرتون آمریکا و اس پی تی انرژی چین است که مشابه همکاری مشترک میان ودرفورد آمریکا و سینوپک چین و شرکت بین المللی اف تی اس آمریکا و سینوپک است.

سان ژیائوگانگ، مدیر مالی شرکت اس پی تی انرژی چین، می گوید که این شرکت ٢٠ سال در منطقه ژین ژیانگ فعالیت دارد و شرکت هالیبرتون از کارشناسان خود برای توسعه بازیافت نفت با استفاده از تکنولوژی شکست استفاده می کند.

وی با اشاره به استفاده از این روش در مناطق دیگر چین، گفت: ژین ژیانگ در میان مناطق پیچیده جغرافیایی چین از منابع نفت و گاز سخت برخوردار است.

سان افزود که شرکت وی ٥١ درصد و هالیبرتون ۴٩ درصد از سهام این شرکت جدید را در اختیار دارند که با سرمایه اولیه ٣۴ میلیون دلار تشکیل شده است و قرار است کل سرمایه گذاری در این شرکت به ١٠٠ میلیون دلار برسد.

این همکاری نخستین بار در ماه آوریل اعلام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز