خبرگزاری کار ایران

معاون امور مهندسی وزیر نفت:

سامانه پیمانکاران صنعت نفت تا پایان امسال راه اندازی می شود

کد خبر : ۱۸۸۲۹۸

معاون امور مهندسی وزیر نفت با اشاره به راه اندازی سامانه پیمانکاران صنعت نفت گفت: با هدف شفافیت بیشتر در مناقصه ها، معاونت امور مهندسی وزارت نفت موظف به ایجاد سامانه الکترونیکی مناقصه ها در تعامل دو سویه شده است.

یک مقام بلند پایه وزارت نفت گفت: سامانه پیمانکاران صنعت نفت بر اساس آیین نامه مناقصه میدانهای مشترک تا پایان امسال تشکیل و راه اندازی می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت، سیدعماد حسینی، معاون امور مهندسی وزیر نفت با اشاره به راه اندازی سامانه پیمانکاران صنعت نفت گفت: با هدف شفافیت بیشتر در مناقصه ها، معاونت امور مهندسی وزارت نفت موظف به ایجاد سامانه الکترونیکی مناقصه ها در تعامل دو سویه شده است.

وی با بیان اینکه با اجرایی شدن این سامانه، همه مناقصه های پیمانکاران از طریق آن انجام می شود، درباره این سامانه افزود: سامانه پیمانکاران بدین معنی است که پیمانکاران برای حضور در مناقصه های صنعت نفت دیگر نیازی به مراجعه حضوری و تکمیل فرم مناقصه ندارند و هم مراحل از طریق این سامانه انجام می شود.

وی افزود: در این سامانه همچنین پیمانکاران می توانند مدارک خود را ارائه دهند و از طریق همین سامانه اگر سوالی دارند مطرح و پاسخ آن را دریافت کنند.

ایجاد بانک اطلاعاتی جامع تجهیزات ساخت

معاون امور مهندسی وزیر نفت همچنین از ایجاد بانک اطلاعاتی جامع تجهیزات ساخت داخل خبر داد و افزود: هم اکنون تشکیل بانک اطلاعای جامع تجهیزات صنعت ساخت داخل موردنیاز صنعت نفت با هدف جلوگیری از دوباره کاری و فعالیتهای موازی بر استفاده بهینه از امکانات و ظرفیتهای صنایع داخلی، در دستور کار معاونت امور مهندسی قرار گرفته است.

حسینی با بیان اینکه نامه ای به مدیران عامل چهار شرکت اصلی وزارت نفت ارسال شد درباره جزئیات این نامه گفت: براساس این نامه از مدیران چهار شرکت اصلی خواسته شد مشخصات اقلام و تجهیزاتی که تا کنون با پشتیبانی آن شرکت و شرکتهای تابعه در داخل کشور ساخته شده است، با ذکر مشخصات فنی اقلام ساخته شده، شماره طبقه بندی کالا، نام سازنده داخلی و نام طرف خارجی، میزان مصرف سالیانه، قیمت تمام شده واحد کالا یا مواد، سال ساخت و دیگر اطلاعات ضروری در اختیار معاونت مهندسی قرار دهند.

وی درباره اینکه این شرکتها تا چه زمانی باید این اطلاعات را در اختیار معاونت امور مهندسی قرار دهند، گفت: حداکثر تا اول مرداد ماه برای تکمیل و ارسال آن زمان دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز