خبرگزاری کار ایران

آغاز پروژه های عمرانی منطقه شمالشرق خطوط لوله و مخابرات

کد خبر : ۱۸۸۹۸۵

به منظور حفاظت از لوله های فرآورده در عملیات حفاری، این واحد به ساخت ٣٠٠ اسلب بتونی در مرکز انتقال امام تقی و ۴٠ اسلب بتونی در مرکز انتقال نفت و تاسیسات سمنان اقدام کرده است.

عملیات اجرایی هفت پروژه عمرانی و ساختمانی در خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق آغاز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت نفت، رئیس مهندسی ساختمان و تاسیسات خطوط لوله و مخابرات منطقه شمالشرق، گفت: به منظور حفاظت از لوله های فرآورده در عملیات حفاری، این واحد به ساخت ٣٠٠ اسلب بتونی در مرکز انتقال امام تقی و ۴٠ اسلب بتونی در مرکز انتقال نفت و تاسیسات سمنان اقدام کرده است.
احمد رحمتی با اشاره به ساخت یک باب ساختمان دو طبقه اداری به منظور اسکان کارکنان در مجاورت ساختمان اداری منطقه افزود: در جهت تامین امکانات ایمنی و مهار آتش در مرکز انتقال نفت شهید سر برزگر احداثیک باب ساختمان و پارکینگ مستقل آتش نشانی آغاز شده است.
وی ساخت باندوالهای مخازن مراکز انتقال سمنان و سبزوار را نیز از جمله اقدامات در حال انجام اعلام و تصریح کرد: این واحد همچنین به منظور نگهداری امکانات رفاهی و ورزشی نیز به احداثانبار ورزشی در مجتمع ورزشی این منطقه مبادرت کرده است.
به گفته وی، دو باب خانه آپارتمانی و دو باب خانه ویلایی نیز در دست تعمیر قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز