خبرگزاری کار ایران

معاون علمی وفناوری رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با ایلنا؛

صادرکنندگان تجهیزات صنعت نفت مشمول جایزه صادراتی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۶۷۲

۱۰ گروه کالایی از جمله پیشنهادات وزیر نفت و نیازمندی جدی صنعت نفت است لذا از هر گونه کمک برای داخلی سازی این تجهیزات دریغ نخواهد شد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: ۱۰ گروه کالایی از جمله نیازمندی های جدی صنعت نفت است لذا معاونت از ارائه هر گونه تسهیلات برای داخلی سازی این تجهیزات مضایقه نمی کند.

سورنا ستاری فر، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت وگو با خیرنگار ایلنا در خصوص ارائه تسهیلات به صادرات تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت گفت: در این خصوص تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده که جایزه صادراتی از جمله آنهاست.

وی افزود: طبق قانون شرکت های دانش بنیان از یکسری تسهیلات از جمله معافیت مالیاتی و گمرکی، استفاده از تسهیلات صندوق نوآوری بر خوردار می شوند.

ستاری فر با بیان اینکه تمام هم و غم معاونت اجرای قانون ارائه تسهیلات و امکانات لازم به شرکت های دانش بنیان و سازندگان داخل است، خاطرنشان کرد: ۱۰ گروه کالایی از جمله پیشنهادات وزیر نفت و نیازمندی جدی صنعت نفت است لذا از هر گونه کمک برای داخلی سازی این تجهیزات دریغ نخواهد شد.

وی یادآور شد: تجهیزاتی که مشمول ۱۰ گروه کالایی شده اند جزء تجهیزات مورد نیاز بالا دست نفت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز