خبرگزاری کار ایران

سرپرست مرکز هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست در گفت‌وگو با ایلنا؛

ریفرمیت تولیدی پتروشیمی‌ها نباید وارد چرخه سوخت کشور می‌شد / بنزین مصرفی تهران پاک است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۷۴۰

محصولات تولیدی پتروشیمی‌ها برای تولید حلال ترکیبات دیگر در نظر گرفته شده و نباید در چرخه سوخت کشور وارد می‌شد / آلوده شدن هوا توسط بنزین پتروشیمی‌ها غیر قابل انکار است.

سرپرست مرکز هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ریفرمیت تولیدی پتروشیمی ها نباید بعنوان سوخت وارد سبد مصرفی خودروها می شد.

یوسف رشیدی، سرپرست مرکز هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص کیفیت بنزین مصرفی در کشور گفت: وظیفه سازمان نظارت بر توزیع بنزین در داخل کشور است لذا طبق فاکتورها و معیارهای این مجموعه، بنزینی که در تهران، کرج و اراک توزیع می شود استاندارد است.

وی افزود: ریفرمیت تولیدی پتروشیمی ها شباهتی به بنزین دارد اما برای مصرف سوخت تولید نمی شود و با توجه به اینکه در محتوای این نوع بنزین گوگرد پایین و میزان آروماتیک و بنزن بالاست نمی تواند سالم باشد.

رشیدی خاطرنشان کرد: محصولات تولیدی پتروشیمی ها برای تولید حلال ترکیبات دیگر در نظر گرفته شده و نباید در چرخه سوخت کشور وارد می شد لذا خط تولید این محصول نباید در راستای ورود به سبد سوخت کشور فعال باشد.

وی تاکید کرد: آلوده شدن هوا توسط بنزین پتروشیمی‌ها غیر قابل انکار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز