خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران:

توسعه CNG راهی ضروری برای جلوگیری از قاچاق سوخت است

کد خبر : ۱۸۹۸۴۴

اردکانی در جلسه ای به منظور هم اندیشی در خصوص توسعه صنعت CNG در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده ­های نفتی ایران و مسئولین طرح ملیCNG اظهار داشت: توسعه زیرساخت های استفاده از CNG راهی ضروری و اثرگذار در جلوگیری از قاچاق سوخت در مناطق مرزی و مناطق آزاد اقتصادی است.

رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران بر ضرورت توسعه زیرساخت های استفاده از CNG برای جلوگیری از قاچاق سوخت در مناطق مرزی و مناطق آزاد اقتصادی تاکیدکرد.

به گزارش ایلنا، علی شمس اردکانی در جلسه ای به منظور هم اندیشی در خصوص توسعه صنعت CNG در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده ­های نفتی ایران و مسئولین طرح ملیCNG اظهار داشت: توسعه زیرساخت های استفاده از CNG راهی ضروری و اثرگذار در جلوگیری از قاچاق سوخت در مناطق مرزی و مناطق آزاد اقتصادی است.

وی افزود: اصلی­ ترین هدف طرح ملی CNG، توسعه استفاده از موتورهای گازسوز در خودروهاست که به کاهش مصرف بنزین و کاهش آلایندگی هوای کلان شهرها منجر شود.

رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت CNG هنوز نسبت به تعداد خودروهای گازسوز کشور و همچنین اهداف توسعه این صنعت با نقطه مطلوب فاصله دارد، گفت: ‌ رساندن تعداد جایگاه­های عرضه به تعداد استاندارد و کافی ضروری است.

در این جلسه طبق آخرین آمار، ایران دارای بیشترین خودروهای گازسوز و سومین کشور دارنده جایگاه های عرضه CNG معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز