خبرگزاری کار ایران

١٢٢ میلیون تراکنش در سامانه سوخت کشور ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۱۱۸

بیشترین مراجعه به جایگاهها برای دریافت سوخت با چهار میلیون و ٥١٥ هزار و ٩٨۶ تراکنش به روز پنجشنبه پنچم تیرماه و کمترین آن نیز با سه میلیون و ١٢٥ هزار و ۴۴٥ تراکنش به روز شنبه ٢٨ تیرماه مربوط می شود.

شمار مراجعه وسایل نقلیه(انواع خودرو و موتورسیکلت) به مجاری عرضه سوخت کشور در تیرماه امسال به بیش از ١٢٢ میلیون بار رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: در بازه زمانی یکم تا سی و یکم تیرماه امسال، ١٢٢ میلیون و ٧٣ هزار و ٩٥٣ تراکنش در سامانه کارت هوشمند سوخت ثبت شده است.

برپایه این گزارش، بیشترین مراجعه به جایگاهها برای دریافت سوخت با چهار میلیون و ٥١٥ هزار و ٩٨۶ تراکنش به روز پنجشنبه پنچم تیرماه و کمترین آن نیز با سه میلیون و ١٢٥ هزار و ۴۴٥ تراکنش به روز شنبه ٢٨ تیرماه مربوط می شود.

مقایسه آماری این ماه در قیاس با ماه قبل از آن(خرداد ٩٣) نشان می دهد تعداد مراجعه وسایل نقلیه به مجاری عرضه سوخت، سه میلیون و ١۶٥ هزار بار کاهش داشته است.

همچنین تعداد درخواست صدور کارت المثنی در مدت یاد شده نیز ١٧٠ هزار و ٣٣۶ مورد بوده است که بیش از ٥٢ هزار مورد افزایش درخواست را در این زمینه نشان می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز